Posted in #Dixithistorier, Hashtags

Dixithistorier #4 – Historierne

Så er vi på banen igen med et Dixit indlæg. Igen er det mig og Anita der laver sjov med billederne, så bare vent. Det skal nok blive super godt ;D Skulle du have glemt billederne, så er de lige her igen. Det er nogle lidt spøjse billeder idag, men der er da blevet skrevet noget ud fra billederne, så det er ret godt gået ;D

 img_1995-1

Den der fugle elefant robot havde jeg godt nok ikke noget inspiration til, så jeg lod den værre og brugte de to andre i stedet for. Sådan er det en gang i mellem. Anita Simonsen er bedre, hun har brugt dem alle sammen – du kan se hendes indlæg på hendes blog <– der. Herunder kommer mine historier – digte i dette tilfælde ;D

img_1997

Strandet

Strandet langt fra kærlighedens hav

Med et åbenlyst såret hjerte

Mit i en menneskeløs ørken

Hvor ingen længere kan hjælpe mig

Sidder jeg fast, uhjælpeligt fast

Ingen grønne håb, spire omkring mig

Solen udtørrede den sidste rest af vores forhold

Mørke skyer truer med at slå mig ud

Som et sidste stød i livet

Er mit anker brækket

img_1996

Sørøver på pension

Som sørøver er jeg gået på land

Og dermed mistet min forstand

Fisker nu i et glas med vin

Er blevet et fordrukkent svin

Damer og sømandsviser

De syv haves briser

Er nu blot farverige minder

Som med alkoholen forsvinder

Vil du være med næste gang vi laver Dixit, så hold øje med bloggen her, for der kommer et nyt indlæg om ikke så længe – skal bare lige hjem fra ferie ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Dixithistorier #4 – Historierne

Skriv et svar

