Posted in Boganmeldelse, Calibat, Digte, Forlag, Genre, Pipaluk

Mens vi bliver til

26031447

Titel: Mens vi bliver til

Forfatter: Jesper Rugård Jensen

Forlag: Calibat

Sider: 56

Udgivet: 2015

Bedømmelse: 2/5

Dette er et anmelder eksemplar, som jeg har modtaget fra forlaget Calibat 😀 Alle meninger er mine egne og vil altid være det ;D

Handling:

Digte fra livet.

Min mening:

Jeg er lost. Jeg har lige læst den færdig og jeg er lost. Det er underligt. Jeg forstod ærlig talt ikke meget af alle de mange ord, som kom ud af bogens mund. For en stund må jeg sige at jeg slet ikke ved hvad denne bog egentlig ville mig. Jeg er tabt.

Jeg syntes dog at det virkede til at der var en fin rytme i alle digtene og illustrationerne var rigtig fine. Jeg kunne på en eller anden måde godt lide det første digt. Det var også det eneste jeg sådan helt forstod en mening i 😂

Nu har jeg ventet en del dage siden jeg læste den, men jeg kan desværre stadig ikke finde en mening i den, så derfor må jeg sige at jeg slet ikke fattede en brik *GG*

Endnu nogle dage er gået og noget begynder at sive ind i mit sind. Det var lang tid undervejs, men digtet med en mand der stjæler er faktisk også udemærket. Jeg kan mærke at det er det der har sagt spor, i stedet for det jeg i første omgang kunne lide. Det er ikke en ringe bog, man skal bare tænke mere over den 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Mens vi bliver til

Skriv et svar

