Posted in #Dixithistorier

Dixithistorier #3 – Undskyldning og historierne

Avser, så har jeg da lige glemt, at poste historierne. Jeg har haft så travlt med at rejse, at jeg helt glemte at lave et indlæg, men nu kommer det. Det lover jeg. Jeg er ked af at I skulle vente så længe – det var ikke meningen. Nå, men nu kommer der et digt for hver af disse billeder. Herunder kan du se de billeder det drejer sig om denne gang. Det var egentligt ikke svært at finde på noget til dem. Det kom lidt af sig selv da jeg så billederne. Det er egentligt sjovt at det er sådan med mig – nogen dage strømmer inspirationen ud, andre dage er jeg helt tom 0_0 

img_1991

Jeg tager et billede af gangen, som jeg plejer at gøre det. Så kan I se om I syntes at digtet passer til billedet ;D Det håber jeg I kan se, men det er jo ikke altid til at vide hvordan det modtages i den anden ende 😀 Det er altid svært, at vide om læseren ser det samme, som jeg gjorde da jeg skrev, men her kommer de altså 😀

img_1994

Ungdommen idag

Vi ofre vores liv

For ligegyldigt tidsfordriv

Nu kan du blive superstar

Selvom du er en højrøvet nar

Du skal bare være dum og spille smart

Du bliver du berømt i en fart

Jeg er måske blevet en gammel kone

Men jeg bryder mig ikke om den tone

De unge har i dag, de har muligheder og valg

Og alligevel er de billigt til salg

For penge og et tv knald

img_1992

Festligeheder

Japanske lamper

En fest der damper

Levende lys

Hede kys

Drager der danser

Kvinder der svanser

Musik og sang

En festlig klang

img_1993

Nutidens robotter

Der er så meget teknik

Som vi ikke i min barndom fik

Mobiler, robotter og droner

Til at skræmme gamle koner

Alt går i en fandens fart

Det er faktisk ikke rart

Zombieagtige går vi rundt

Det kan ikke være sundt

Mobilen helt op i snuden

Vi kan ikke leve uden

Det var det for denne gang. Jeg kommer snart med et nyt indlæg og jeg skal nok prøve at lade være med at glemme det denne gang *GG* Der kommer en del anmeldelser den næste tid, så det tager nok lidt tid før det næste indlæg kommer ;D Håber I har hygget jer med disse digtte 😀

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

