Posted in Bogkærlighed, Calibat, Konkurrencer, Nye bøger

Anmelder pakke fra Calibat

Jeg har fået en anmelder pakke fra Calibat og jeg er meget begejstret. den var virkelig stor, så jeg var virkelig glad. Der var otte bøger og jeg har læst de to allerede ;D Jeg har lavet en video med de bøger jeg har modtaget og nogle af dem er også  til en giveaway, som jeg snart kommer til at holde ;D Nå, men eftersom jeg blev ved med at sige de forkerte ting, så taler jeg ikke i denne video – faktisk ser man kun min hånd *GG* Jeg er virkelig ikke den store youtuber, som andre bogbloggere, men nu har jeg prøvet alligevel. I kan slukke for musikken uden at det ødelægger videoen 😀

De bøger jeg tænker skal med i Giveawayen er:

Dæmonens spil (10+)

Drengen med paraplyen (6+)*

Billy smiler rødt (9+)

Sneungens sidste suk (6+)

* Vides ikke helt nøjagtigt da det ikke står på bogen, så det er et gæt og da jeg ikke har nogle børn, så er det svært at vide om det er et godt gæt *GG*

Udover de fire, som er omtalt herover, så kommer der også to andre bøger med i giveawayen, måske flere. Jeg har nogle til at ligge, som er til lidt ældre børn, så tænker lige over om de skal med også ;D eller om de skal med i en anden giveaway. Det er til børn på 13+ går jeg udfra. Igen, så er jeg ikke så god til det med alder. Sig til hvis I er interesseret i den aldersgruppe også 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

