Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #6 – April måned 2016

Det har været en måned, hvor bøgerne ikke har været særligt store, men jeg har simpelthen ikke haft overskuddet til at læse mere end det jeg har gjort. Næste måned må jeg tage hævn og læse mange flere tykkere bøger, hvis jeg har energien ;D Jeg har igår fået en bog ind af døren, som er en lidt tyk sag, men som skal være færdig til udgivelses dagen, som er d. 15. maj, så det er bare at læse løs, men den virker hamrende god, så det skal nok gå. Jeg glæder mig meget til at læse mere af den 😀 Nå, måneden har været super lækker stadigvæk. har læst nogle fantastisk gode bøger og fundet en ny måde at læse på – noveller online og læst op af forfatteren på youtube – det er en god måde at læse på ;D

Læste bøger: 8 (og tre online noveller)

Det er så fedt at det alligevel blev til så mange bøger og noveller. Det er da bare så fedt. Jeg er rigtig glad. At læse online noveller er altså en glimrende ide og så er det bare super hyggeligt, at der findes andre måder at læse på 😀 I skulle tage at prøve det ;D

Hvilke bøger:

Lydbøger

En perfekt datter

Fysiske bøger

Liwervalls univers

Kun’traster

Dagene løber halt

Mit liv med muskelsvind

Den klamme hånd

Du kan! Lyset trænger ind gennem de små sprækker

Ræven Sniff

Online noveller

Havenissen flytter med

Svaner i drivhuset

Der skal jo ikke mangle noget

Hvilken bog var den bedste?: Liwervalls univers

Jeg har læst nogle virkelig gode, anderledes bøger i denne måned, så det er svært at vælge én bog, som er den bedste i denne måned, men jeg skal jo vælge, så derfor blev det Liwervalls Univers. Hans digte at så ærlige, så tro mod virkeligheden. Det er en ærlig samling digte, med en blanding af humor, kærlighed og dagligdag. De er super tankevækkende og den måde han tænker på og skriver på er virkelig lækker ❤ Jeg har haft brug for letheden i digtene – de er fyldt med humor, selvom de er dybe og de er lette at læse og forstå 😀

Hvilken var den mest overraskende? Kun’traster

Man skulle tro jeg var betalt for, at sige det her, men det er jeg altså ikke. Det er den bog der har overrasket mig allermest i denne omgang. Jeg syntes der var en helt vidunderlig dybde og alvor i denne samling digte, samtidig med at den er let læselig. Det er virkelig en digtsamling der er værd at læse. Også i denne digt samling er der en helt utrolig omgang tankevækkende digte. Det er ikke sådan en man lige slipper igen. Både den her og Liwervalls univers er digtsamling, som jeg vil anbefale andre at læse. Tag dem med dig og nyd dem ;D

Hvilken var den mest skuffende?: Du kan! og Svaner i Drivhuset

Åh der er to der kan komme i denne kategori. Du kan! Var simpelthen for meget før sygdommen og for lidt efter, syntes jeg. Den vil sikkert være god for nogen, men det var ikke det jeg ledte efter da jeg fik af vide hvad det var for en bog 😀

Svaner i drivhuset har vundet en novelle konkurrence, så måske er det bare mig, som ikke fattede en bjælde af hvad der egentlig skete, hvilket var synd.

Læste sider: 922

Det er ikke mange sider, men det er lidt mere end hvad målet er for en måned, så det er egentligt udemærket 😀 Jeg er bestemt ikke utilfreds med mig selv. Jeg har læst mere, men de online noveller er der ikke side tal på, så det er bare sådan det er ;D

Hvad kan du forvente af næste måned?

Jeg håber på at der kommer rigtig mange anmeldelser i næste måned, men jeg ved jo ikke hvor meget jeg for læst, men jeg vil i hvert fald prøve at lave en del 😀 Der kommer en anmeldelse af både novellen “Der skal jo ikke mangle noget” og af børnebogen “Ræven Sniff”, de er nemlig lavet, men kunne ikke nå at komme ud i denne måned. Jeg regner med at læse flere noveller, fordi jeg syntes de er hyggelige 😀

Der kommer også et form for tag på bloggen næste måned ;D Det bliver super fedt ;D

Der kommer også flere forfatter interviews. Der kommer en hver uge i maj måned, så der er en del at glæde sig til 😀 Det er nogle skønne forfattere, som du måske ikke kender, så det kan da kun blive spændende ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

