Posted in Boganmeldelse, Forlag, Genre, Novelle, Pipaluk, Selvudgiver

Havenissen flytter med

Åh, nogen gange så finder man bare de fedeste ting på youtube og idag er ingen undtagelse. Jeg fandt ud af at Glenn ( i ved – ynglingsdigteren) har en youtube kanal – ja altså han gav selv et hint om det, men det er altså dejligt, at finde en kanal hvor jeg kunne se mere af forfatteren. Føler lidt jeg stalker ham for tiden – undskyld Glenn 😀 Nå, men på denne youtube kanal læser han sin novelle op, som har vundet en novelle konkurrence i december 2014. Det var en novelle konkurrence som Odense bibliotek afholdt. 

Det er virkelig en sjov novelle. Jeg grinede virkelig så meget af den. Det er så dejlig en skrivestil 😀 Jeg elsker den humor som er i denne novelle 😀 Det er altså bare en som I andre også skal læse, så lyt til den i videoen herunder ;D

 

Jeg siger det bare. Den fik mig til at grine rigtig meget 😀 Gud hvor var den sjov 😀  Der er virkelig talent hos denne forfatter ;D Du kan finde flere af hans digte på youtube, hvor han læser op og så er der han bøger “Kun’traster” og “Liwervalls univers”, som kan købes i diverse butikker og lånes på biblioteket ;D

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Havenissen flytter med

Skriv et svar

