Posted in Boganmeldelse, Pipaluk

Mit liv med muskelsvind

Titel: Mit liv med muskelsvind

Forfatter: Stephanie Fjeldsø Fischer

Forlag: Saxo publish (ebog) / Selvudgiver (fysisk bog)

Udgivet: 2014

Sider: 98

Bedømmelse: 5/5

Denne bog er givet til mig af forfatteren selv, hvilket jeg er meget glad for. Alle mine meninger er mine egne, så jeg er ikke blevet påvirket af nogen.

Handling:

Det handler om Stephanie, som er udfordret med muskelsvind. Hun fortæller på en meget ærlig måde om hvordan det liv er.

Min mening:

Det er simpelthen, så livsbekræftende en bog, som alle burde læse – om de kender en med muskelsvind eller ej, så skal du læse den her. Den er simpelthen så ærlig, positiv og fyldt med ting, som er dybt besværligt, men som hun alligevel klare på smukkeste vis. Hun er udfordret fordi hun har muskelsvind, men hendes hoved fejler ikke noget. Hun er virkelig klog på livets mange besværligheder og hvordan man tackler dem. Hun har virkelig fundet noget smukt i livet. Det er så inspirerende.

Hun kan virkelig skrive. Altså ikke bare skrive, men sådan så jeg lige må gribe i bordkanten for ikke at blive blæst væk. Det er virkelig smukt skrevet. Jeg var følelsesmæssigt med hende hele vejen. Der var steder, hvor jeg var vred, ked af det og grinede. Jeg forstod hvad det var hun ville med det hun skrev, så det er jo fantastisk.

Hun er en rollemodel, en sej kvinde – en af dem der bestemt når langt i sit liv. En af dem jeg ser op til, fordi hun TØR stå frem og sige at tingene ikke altid er som de skal være. Hun tør stå frem og sige at det her er mig og jeg er som jeg er. Det er en vanvittigt fantastisk bog. Den skal virkelig læses og jeg glæder mig til at læse meget mere af denne forfatter 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Mit liv med muskelsvind

Skriv et svar

