Posted in Forfatterinterview

Forfatter #1 – Tinamaria Fabrina Jensen

Jeg har idag prøvet noget lidt andet. Det her er en forfatter, som allerede har skrevet mange bøger, men hun kommer på bloggen alligevel, fordi jeg syntes det også kunne være spændende at have nogle forfattere, som var lidt mere etableret med her på bloggen. De skal dog ikke være en del af nyere forfattere, da de jo ikke er nye længere. Derfor har eg lavet denne nye overskrift. Der vil stadig være flest med nye forfattere, da det er der jeg har sat al min energi ind. Nå, men nu skal I altså møde en forfatter der har skrevet temmelig mange bøger og har noget på hjertet. Tinamaria, ordet er dit

13023711_10208940512408286_1016520567_n

Foto fra den historiske demonstration i Sorø

Hvad fik dig til at starte med at skrive?

Jeg skrev lidt digte og lyrik som helt ung, men min første bog blev skudt i gang af en, som ville bruge informationer om Feng Shui til hans hjemmeside. Inden jeg fik set mig om, havde vi lidt af et væddemål kørende, da jeg helt klart mente, at jeg kunne skrive en bog på et halvt år.

Jeg har siden da skrevet de bøger, jeg har følt en tilskyndelse til eller som jeg syntes, der manglede eller var behov for. Sagt på en anden måde så kigger jeg aldrig på, om der er et marked for bogen – jeg stoler på, at universet mener, at der et eller andet sted er et behov for bogen på et eller andet tidspunkt. Det gør også, at jeg nok alt for tidligt “slipper” bogen, da jeg stoler på, at universet bringer bogen derhen, hvor der er brug for den.

Hvordan fik du ideen til din bog?

Nu har jeg jo allerede udgivet over 20 bøger og det er forskelligt, hvad de udspringer af. Nogle gange får jeg en titel ind og ved, at jeg på et tidspunkt skal skrive en bog, der hedder sådan. Nogle gange ved jeg også, hvad en CD skal hedde, inden der overhovedet er musiknumre. Andre gange har jeg alle musiknumrene, men endnu ikke nogen titel.

Bogen “Dansk Feng Shui i praksis” udsprang af en udfordring, men jeg syntes også, at mange gav udtryk for, at Feng Shui var et forvirrende begreb, som jeg så har forenklet i min bog, så de fleste kan være med og det er jo den største kunst – at kunne forenkle et kompakt og kompliceret stof til at blive mere enkelt, overskueligt og forståeligt for alle.

Bogen “Et værdigt hingsteliv – et liv som stodhingst” manglede helt og aldeles. Da jeg blev hingsteejer i 2004, var der ikke en eneste bog eller information på nettet om, hvordan man holder hingste. Man kunne læse om hingstestationer og racehingste, men intet om adfærd, træning og optimale betingelser. Mange hingste bliver f.eks. med loven i hånden holdt i strid med deres natur og det er synd, når man kan give dem et ordentligt og værdigt liv med vægt på deres fundamentale behov som sociale dyr. Der er mange myter og fordomme omkring hingste og jeg har da også lavet en film om en helt og aldeles uhørt foling, hvor en hingst deltog. Filmen hedder “Et værdigt hingsteliv – en uhørt foling”. Det er aldrig nogensinde set eller filmet, at en hingst deltager, så der er nogle helt unikke optagelser. Jeg har endnu en film om hingste undervejs med titlen “Et værdigt hingsteliv – et liv som stodhingst”. I den film er der ligeledes nogle smukke optagelser, som punkterer, hvordan hingste er og filmen viser, hvordan de bliver, når deres behov tilgodeses og de bliver håndteret korrekt. Jeg har også lavet bogen “Pletskud”, hvor der er en del hestebilleder og der kommer flere fotobøger, da jeg elsker at fotografere heste.

I 2010 udfordrede jeg mig selv og målet var at udgive 8 bøger, 1 film, 1 CD og mine Feng Shui kort. Jeg havde halvanden måned til det og det indebar, at jeg måtte hugge en hæl og klippe en tå. Jeg skulle selv sætte alle 8 bøger op i et nyt program, skrive tre bøger færdig, lave filmen i et nyt program, lave cover til både CDen og filmen, sætte kortene op, lave kortbog og designe kortæsken. Et visitkort blev det også til og en hjemmeside i to versioner. Desværre gik min store udgivelse i vasken, da trykkeriet havde sagt ja til opgaven i forventningen om, at dét nåede jeg ikke på halvanden måned …

Jeg nåede det nu og desværre gik det også ud over bogen “Kaspers Perler”, som ellers var min søns 18-års fødselsdagsgave. Den var i puljen med de 8 bøger og for mig var der en smuk symbolik i, at én cyklus sluttede og en anden blev født samme dag, hvilket var årsagen til, at jeg udfordrede mig selv. Den var den symbolik, der fik mig til at knokle næsten nat og dag for at nå det til hans fødselsdag.

Fra 2006-2010 havde jeg gjort mig nogle erfaringer omkring skimmelsvamp og dem udgav jeg i bogen “Skimmelramt – hvad nu?”. Mine daværende fire års erfaringer syntes jeg ikke skulle gå til spilde, når de kunne komme andre til gode.

Bogen “Indre Feng Shui” handler om følelser, tanker, handlinger, holdninger og forventningers kraft. Jeg har både personligt og uddannelsesmæssigt arbejdet med personlig udvikling igennem flere år. Denne bog skulle måske i stedet have heddet “Indre transformation”.

Bogen “Meditationsbilleder” var slet ikke tiltænkt som en selvstændig bog, da det er billeder, jeg har mixet igennem nogle år, når jeg har haft brug for mentale frirum. Flere spurgte dog efter nogle af billederne som plakater, så derfor blev det til en bog i puljen med de 8 bøger.

I 2008 begyndte jeg at skrive dagbøger, da jeg fik følelsen af, at jeg skulle skrive en bog med titlen “Når sandheden skal frem”. Jeg troede faktisk, at jeg kun skulle skrive en enkelt eller to dagbøger, men aktuelt skriver jeg på dagbog 24 og har ikke planer om at stoppe. Dagbøgerne er en blanding af flere ting. Jeg bringer bl.a. de generelle horoskoper og de er faktisk interessante at følge over tid, da der er flere forhold, man kan sammenholde med de faktiske forhold. Dagbøgerne har flere gange været en uvurderlig hjælp i mine sager, hvor jeg har kunnet slå tilbage og udtrække bestemte informationer til brug i retten eller i sager. Dagbøgerne er samtidig en blanding af personlig udvikling, krimi-gyser-reality, livet med hestene, med svære valg og konsekvenser af at være skimmelramt og samtidig udsat for offentlig forfølgelse, researh på mange områder og ikke mindst en samlet afdækning af Danmarkshistoriens største korruptionssag. Som én sagde til mig: “Man får godt nok meget at vide om mange ting, som man ellers ikke får noget at vide om” og det synes jeg er en fed ting som forfatter – at kunne “smugle” generel oplysning, alternativ viden såvel som personlig udvikling ind ad bagdøren og give stof til eftertanke blot ved at skrive om aktuelle hændelser fra ens liv :o)

Bogen “Skimmelramt – hvad koster det?” findes i to versioner – en med forklaringer til posterne og en uden. Jeg har regnet på, hvad det har kostet at være skimmelramt og ikke mindst hvad det har kostet samfundet på en lang række områder. Faktisk anskueliggører jeg, at samfundet går over åen efter vand med hullede spande, når man vender skimmelproblematikken ryggen, hvilket endda gøres i strid med en række gældende love til skade for demokratiets fundament …

“Når sandheden skal frem” har udviklet sig til en hel bogserie med diverse underbøger. I 2008 var jeg ikke klar over, at skimmelforløbet skulle udvikle sig til at blive Danmarkshistoriens største korruptionssag …

Selve hovedbogserien består aktuelt af 11 bøger, som endnu ikke er udkommet. Bogserien er også en hvidbog, hvor ALT materiale bliver samlet og udgivet i kronologisk form. Da ikke alle vil have interesse i eller kan overskue så stort et materiale, laver jeg uddrag i de enkelte sager om f.eks. den historiske demonstration med to hingste og to hopper, henvendelsen til dronningen, en forvansket aktindsigt fra politiet og mange andre delsager i Danmarkshistoriens største korruptionssag.

Jeg laver også to andre bogserier – Facewisebook og Vindings.

Facewisebook er donationsbøger, hvor jeg samler 365 gode, kloge eller tankevækkende citater til inspiration. Billedcitaterne er samlet igennem årene på Facebook og aktuelt er jeg oppe på at have samlet materiale til 40 bøger. Samtlige indtægter på hver bog går ubeskåret til et eller andet godgørende formål i Danmark. Mit bidrag til det godgørende formål er blot at samle bøgerne og stille dem til rådighed. Til gengæld laver jeg også en dansk-engelsk oversættelse, der kan følge den enkelte bog, hvis der er nogen, som har behov for at købe dem, så alene her ligger der 120 bøger og venter. De første tre bøger er allerede udgivet.

På et tidspunkt laver jeg min egen bogserie “Vindings” med udvalgte citater og egne billeder. Dog skal jeg først være helt færdig med bogserien “Når sandheden skal frem” :o)

Indtil videre har jeg udgivet følgende bøger i bogserien “Når sandheden skal frem”:

Skimmelramt – indsigelser og dokumentation til skønsrapporten

Skimmelramt – en redegørelse til Skat

Appendiks til Skimmelramt – en redegørelse til Skat

Når sandheden skal frem – kommentarer til en forvansket aktindsigt fra politiet

Når sandheden skal frem – henvendelsen til endnu en justitsminister

Når sandheden skal frem – Dyrenes Beskyttelse eller dyrenes hån?

Når sandheden skal frem – indblik i nepotismens verden

Når sandheden skal frem – Landsrettens dilemma

Når sandheden skal frem – Retsplejelovens § 749, stk. 1

Når sandheden skal frem – henvendelser til Rigsadvokaten

Når sandheden skal frem – en royal henvendelse

Når sandheden skal frem – henvendelserne til retspræsidenten

Hvordan er det at få udgivet sin bog?

Den første bog var noget helt særligt og jeg blev endda begunstiget med en meget fin lektørudtalelse som selvudgiver. Da jeg hele vejen igennem har været selvudgiver, har jeg ikke haft oplevelsen af, at jeg har “fået” bogen udgivet. Jeg tror, der ligger en anden følelse i, at et forlag vælger at udgive ens bog, fremfor at man selv udgiver den :o)

Hvilke(n) bog/bøger har du skrevet?

Se ovenfor :o)

Har du planer om at skrive en bog mere?

Uha-da … Én kan ikke gøre det – jeg kommer til at skrive flere hundrede bøger endnu :o)

Indre Feng Shui – Dagbog 5

Indre Feng Shui – Dagbog 6

Indre Feng Shui – Dagbog 7

Indre Feng Shui – Dagbog 8

Indre Feng Shui – Dagbog 9

Indre Feng Shui – Dagbog 10

Indre Feng Shui – Dagbog 11

Indre Feng Shui – Dagbog 12

Indre Feng Shui – Dagbog 13

Indre Feng Shui – Dagbog 14

Indre Feng Shui – Dagbog 15

Indre Feng Shui – Dagbog 16

Indre Feng Shui – Dagbog 17

Indre Feng Shui – Dagbog 18

Indre Feng Shui – Dagbog 19

Indre Feng Shui – Dagbog 20

Indre Feng Shui – Dagbog 21

Indre Feng Shui – Dagbog 22

Indre Feng Shui – Dagbog 23

Indre Feng Shui – Dagbog 24

Når sandheden skal frem – bind 1

Når sandheden skal frem – bind 2

Når sandheden skal frem – bind 3

Når sandheden skal frem – bind 4

Når sandheden skal frem – bind 5

Når sandheden skal frem – bind 6

Når sandheden skal frem – bind 7

Når sandheden skal frem – bind 8

Når sandheden skal frem – bind 9

Når sandheden skal frem – bind 10

Når sandheden skal frem – bind 11

Når sandheden skal frem – samlet bind

Mine politiske holdninger

Feng Shui smykker

Feng Shui huse

Feng Shui haver

Feng Shui gårde

Feng Shui – tips og tricks

Feng Shui – fup eller fakta

Smuk Feng Shui

Kreativ Feng Shui

Feng Shui Mad

Feng Shui Slotte og Herregårde

Skimmelramt – ejere og lejere fortæller – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe skimmelramte

Skimmelramt – hvad siger eksperterne? – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe skimmelramte

Når sandheden skal frem – rapporten til Huslejenævnet

Når sandheden skal frem – rapporten til et svigtende Tilsyn
Når sandheden skal frem – beretningen til dommeren
Når sandheden skal frem – bilagene til dommeren

Når sandheden skal frem – det andet svigt fra Tilsynet

Når sandheden skal frem – ordene fra Skatteministeriet, Skatteankenævnet og Landsskatteretten

Når sandheden skal frem – en genial eller bindegal demonstration?

Når sandheden skal frem – Danmark – en politistat?

Når sandheden skal frem – henvendelser til PET og Den Uafhængige Politiklagemyndighed

Når sandheden skal frem – Skimmelramt – i demokratiets navn

Når sandheden skal frem – sagen imod udlejere
Når sandheden skal frem – sagen mod boligselskabet

Når sandheden skal frem – sagen mod kommunen

Når sandheden skal frem – ministeriers blåstempling af lovbrud

Når sandheden skal frem – henvendelsen til den nye borgmester
Når sandheden skal frem – samtalen med den nye borgmester

Når sandheden skal frem – henvendelsen til den nye justitsminister

Når sandheden skal frem – hvad vidste justitsministeriet?

Når sandheden skal frem – hvad vidste statsministeriet?

Når sandheden skal frem – henvendelser til politikerne

Når sandheden skal frem – Ankestyrelsen – en uventet drejning

Når sandheden skal frem – sagerne hos Udbetaling Danmark

Når sandheden skal frem – Den særlige klageret

Når sandheden skal frem – spørgsmål til Domstolsstyrelsen

Når sandheden skal frem – mediernes rolle – 195.714.651,65 grunde til tavshed

Når sandheden skal frem – mediernes rolle 2

Når sandheden skal frem – rettens tale – den sidste bastion

Når sandheden skal frem – hvad siger lægerne?

Når sandheden skal frem – sagen i Arbejdsskadestyrelsen
Når sandheden skal frem – sagen i Advokatnævnet og retten
Når sandheden skal frem – den anden sag i Advokatnævnet og retten

Når sandheden skal frem – modpartens advokat i Advokatnævnet

Når sandheden skal frem – sagen i Huslejenævnet
Når sandheden skal frem – følge- og fogedsagerne

Når sandheden skal frem – sagen imod Scandinavian Book

Når sandheden skal frem – sagen hos ombudsmanden

Når sandheden skal frem – henvendelser til den nye ombudsmand

Når sandheden skal frem – Offentlig forfølgelse – beretningen til Ombudsmanden

Når sandheden skal frem – sagen i Ankestyrelsen

Når sandheden skal frem – en presset – eller bindegal udlejer?

Når sandheden skal frem – konspirationsteoretiker, nepotisme eller offentligt forfulgt?

Når sandheden skal frem – sagsforløbet hos Menneskerettighedsdomstolen

Når sandheden skal frem – sagen hos den nye internationale domstol

Når sandheden skal frem – politianmeldelser af en udlejer

Når sandheden skal frem – den uretmæssige fogedudsættelse

”Når sandheden skal frem – Appendiks til Den uretmæssige fogedudsættelse
Når sandheden skal frem – den 1. uretmæssige fogedudsættelse

Når sandheden skal frem – stævninger af myndighedspersoner

Når sandheden skal frem – stævningen fra boligselskabet

Når sandheden skal frem – rykkerskrivelser fra en advokat

Når sandheden skal frem – dialogen med statsadvokaten for København

Når sandheden skal frem – hvad vidste politiet?

Når sandheden skal frem – korruption hos politiet og statsadvokater

Når sandheden skal frem – Upsere i Højesteret

Når sandheden skal frem – hvad vidste politiet?

Når sandheden skal frem – korruption i Justitsministeriet

Når sandheden skal frem – Korruption på højt plan

Når sandheden skal frem – sandhedens time

Når sandheden skal frem – det samlede forløb

Når sandheden skal frem – hvad siger loven?

Når sandheden skal frem – Skimmelramt – artikler & links

Når sandheden skal frem – 2008 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2009 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2010 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2011 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2012 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2013 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2014 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2015 og dagbøgerne

Når sandheden skal frem – 2016 og dagbøgerne

Facewisebook – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook I – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook II – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook III – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe scleroseramte børn og unge

Facewisebook III – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook IV – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe julemærkehjemmet

Facewisebook IV- dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook V – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe psykisk syge

Facewisebook V – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook VI – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe dyr i nød

Facewisebook VI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook VII – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe hjemløse

Facewisebook VII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook VIII – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe unge med særligt behov

Facewisebook VIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook IX – Bogens overskud går ubeskåret til at særlige ansøgninger

Facewisebook IX – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook X – Bogens overskud går ubeskåret til Mødrehjælpen

Facewisebook X – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XI – Bogens overskud går ubeskåret til julekurve

Facewisebook XI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XII – Bogens overskud går ubeskåret til stressramte

Facewisebook XII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XIII – Bogens overskud går ubeskåret til særligt sensitive

Facewisebook XIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XIV – Bogens overskud går ubeskåret til spiseforstyrrelser

Facewisebook XIV – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XV – Bogens overskud går ubeskåret til Toften i Slagelse

Facewisebook XV – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XVI – Bogens overskud går ubeskåret til prisuddelinger

Facewisebook XVI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XVII – Bogens overskud går ubeskåret til depressionsramte

Facewisebook XVII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XVIII – Bogens overskud går ubeskåret til arbejdsløse

Facewisebook XVIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XIX – Bogens overskud går ubeskåret til voldsramte

Facewisebook XIX – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XX – Bogens overskud går ubeskåret til overgrebsramte

Facewisebook XX – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXI – Bogens overskud går ubeskåret til gigtramte

Facewisebook XXI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXII – Bogens overskud går ubeskåret til den nye internationale domstol

Facewisebook XXII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XVIII – Bogens overskud går ubeskåret til Tuba

Facewisebook XVIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXIV – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXIV – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXV – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXV – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXVI – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXVI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXVII – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXVII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXVIII – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXVIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXIX – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXIX – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXX – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXX – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXX – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXX – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXI – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXII – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXIII – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXIV – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXIV – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXV – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXV – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXVI – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXVI – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXVII – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXVII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXVIII – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXVIII – dansk-engelsk oversættelse

Facewisebook XXXIX – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook XXXIX – dansk-engelsk oversættelse

Beautyface – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe heste i nød

Beautyface I – Bogens overskud går ubeskåret til at hjælpe Inges Kattehjem

Funnyface – Bogens overskud går ubeskåret til hospitalsklovne

Foodwisebook – Bogens overskud går ubeskåret til tandsygdomme

Aniface – Bogens overskud går ubeskåret til dyrevelfærd og værdigt trængende

The Beauty of Nature – Bogens overskud går ubeskåret til naturbeskyttelse

Facewisebook Blå – Bogens overskud går ubeskåret til miljøtiltag

Facewisebook Grøn – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook Gul – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook Rød – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook Lilla – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook Pink – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook Turkis – Bogens overskud går ubeskåret til særlige ansøgninger

Facewisebook Grå – Bogens overskud går ubeskåret til særlige forhold

Vindings 365

Vindings 365 I

Vindings 365 II

Vindings 365 III

Vindings 365 IV

Vindings 365 V

Vindings 365 VI

Vindings 365 VII

Vindings 365 VIII

Vindings 365 IX

Vindings 365 X

Vindings 365 XI

Vindings 365 XII

Vindings 365 XIII

Vindings 365 XIV

Vindings 365 XV

Vindings 365 XVI

Vindings 365 XVII

Vindings 365 XVIII

Vindings 365 XIX

Vindings 365 XX

Vindings 365 XXI

Vindings 365 XXII

Vindings 365 XXIII

Vindings 365 XXVI

Vindings 365 XXV

Vindings 365 XXVII

Vindings 365 XXVIII

Vindings 365 XXIX

Vindings 365 XXX

Fugl Føniks princippet

Fra føl til hingst

Himlens børn

At stå i sit eget lys

Stemningsbilleder

I rettens navn

Mine numerologiske erfaringer

De korrupte myndigheder

Hvis jeg var statsminister i en uge

I sandhedens tjeneste

Et frygtsomt folkefærd

Statens lakajer

Når en dommer overtræder loven

Det lovløse menneske

Hvor fanden blev retssikkerheden af?

En forbandet borgerpligt

Den upopulære sandhed

Mit liv med hingstene

Håndbog i at overleve offentlig forfølgelse

Hvordan bevare du inspirationen til at skrive?

Inspirationen kommer meget af sig selv. For nogle år siden var jeg ret frustreret, da ordene kom i én stor pærevælling og det gav ikke mening. Jeg talte med en, som mente, at jeg fik flere bøger ned samtidig, hvilket blev tydeligt, da hun havde sagt det. Det viste sig, at det var tre forskellige bøger, der kom samtidig og det blev yderligere intensiveret af, at der også kom musikstrofer … Der måtte jeg bede universet om at skrue ned til et tempo, hvor jeg også fysisk kunne følge med.

Derudover tænker jeg, at jeg henter megen inspiration fra omgangen med de syv heste, som hesteholdet aktuelt består af. Heste er i sig selv et meget terapeutisk dyr og jeg tror ikke, at jeg var kommet lige så helskindet igennem en så massiv og intensiv offentlig forfølgelse, som de sidste ti år har budt på. Det har været en helt ufattelig fysisk, psykisk, åndelig, sjælelig, mental og økonomisk vridemaskine af dimensioner og meget uvirkeligt, at det overhovedet har kunnet finde sted i et “retssamfund” som Danmark. Jeg føler derfor, at det er en borgerpligt at give indblik i, hvor skævt samfundet kan være til skade for helheden.

Alt andet lige så tvinges man med hestehold også ud hver eneste dag i al slags vejr og naturen er også en stor healer. Inspirationen kommer indefra og er båret med et stærkt ønske fra hjertet om at skabe bedre og mere retfærdige forhold, større sandhed, kærlighed og balance. Desværre er det få, som forstår, at der bag en tilsyneladende “konflikt” kan ligge noget godt på den anden side.

Regner du med, at du en dag kan leve af at skrive bøger?

Jeg regner da med, at jeg en dag kommer til at leve af det :o) Flere af bøgerne skal jo også oversættes og det åbner op for et helt andet marked.

Når jeg skriver en bog, spørger jeg aldrig, om det kan betale sig eller om der er læsere til den. Jeg stoler simpelt hen på, at der er en valid grund til, at jeg får inspirationen til at skrive bogen.

Hvad handler din bog om?

Generelt handler mine bøger om oversete eller manglende områder, som trænger til belysning af en eller anden slags.

Hvem er du?

Kært barn har mange navne og i min tid har jeg da også taget en del uddannelser og kurser af den simple årsag, at jeg har en hunger efter viden. De fleste uddannelser er af alternativ karakter. Jeg er bl.a. uddannet Feng Shui konsulent og elsker at være på konsultationer såvel som at undervise i Feng Shui eller ansigtszoneterapi. Mit cv kan læses på http://www.vindingforlag.dk/cv.htm og mit virke kan findes på følgende hjemmesider:

www.vindingforlag.dk

www.terapihest.dk

www.danskfengshui.dk

www.ansigtszoneterapi.dk

Som menneske er jeg empath og særligt sensitiv, hvilket gør mig i stand til at være kreativ og produktiv på mange forskellige måder og områder. For ikke så længe siden fandt jeg ud af, at der findes et nyt ord til min type – multipotentialist som er meget rammende. Jeg er således også dokumentarist og producer, da jeg lige har lavet en dokumentar i 20 afsnit, som ligger på youtube under Vinding Forlag. Derudover er jeg komponist og elsker også at fotografere.

I dag er jeg verdens mentalt stærkeste kvinde og det er den positive effekt af at have overlevet 2 skimmelboliger, 3 økonomiske kriser og 10 års intensiv, offentlig forfølgelse. Forløbet har været min indre korsfæstelsesproces og man ved, at man har præsteret noget særligt, når bl.a. både banken og Skat tager hatten af for en og ingen af dem kan pege på én eneste i denne verden, som vil være i stand til at præstere det samme.

Selvom jeg udadtil virker stærk og powerfuld, så er jeg indeni blød som smør og har et hjerte, der banker for alt levende og jeg ønsker at gøre verden til et smukt og rummeligt sted for alle. Når en livsklog

kvinde og forfatter som Merete Gundersen fortæller, at både min søn og jeg har meget, vi skal bidrage med til verden, så stoler jeg på hendes ord, da jeg ser dem udfolde sig løbende.

Hvad kan du lide at lave, når du ikke skriver bøger?

Stort set arbejder jeg med alt det, som interesserer mig og jeg er ikke så god til bare at lave ingenting. Jeg elsker at lave musik og så er der syv heste, som også tager tid. Jeg elsker også at undervise og når der er kursister til det, underviser jeg som nævnt i ansigtszoneterapi og Feng Shui. Jeg har et nyt, universielt koncept, som kan bruges med eller uden heste og jeg håber, at det i nær fremtid kommer op og stå. Det henvender sig til mennesker, som gerne vil videre i deres liv og på forskellig vis arbejde med sig selv. Som endnu et nyt tiltag vil jeg også tilbyde hesteassisteret healing, da hestene bare har så meget at give til mennesker. Alt i alt lever og ånder jeg for de gode budskaber, så der er reelt ingen “fritid”. Ideer og inspiration har det med at vælte frem hele tiden.

Hvem ser du op til?

Dem jeg ser op til, er ikke af jordisk karakter :o)  Generelt ser jeg op til mennesker, der på en eller anden måde giver et bidrag til en bedre verden og det kan jo være i stort såvel som i småt. Jeg har en særlig præference for mennesker, som tør at fortælle den ubehagelige sandhed og mennesker som tør at være sig selv.

Hvilken bog, er den bedste du har læst?

Jeg synes, jeg har læst mange gode bøger, som har efterladt forskellige gode indtryk, hvor det er svært at fremhæve den ene fremfor den anden :o)

Hvem er din ynglings forfatter?

Jeg har ikke nogen yndlingsforfatter og siden jeg blev forfatter, har jeg ikke fået læst så meget. Noget ligger også til grund i, at jeg via den offentlige forfølgelse på samtlige livsområder har ligget vandret og der har ikke været mange oaser med plads til hyggelæsning i de sidste ti år.

Når jeg læser, holder jeg meget af spirituelle bøger eller bøger som giver forskellig viden fra sig. De sidste to bøger jeg har læst er Diana Cooper “2012 og tiden efter”. For første gang i mit liv har jeg også læst en engelsk bog, som jeg bare MÅTTE læse. Det er “Heart in the Night” af Karen Bishop.

Hvilken genre skriver du i?

Jeg har ikke nogen speciel genre, da det både er forskellige emner og former for faglitteratur, dokumentar, hvidbøger, dagbøger, korruption, Feng Shui, humor, livsfilosofi og personlig udvikling.

Det samme gælder mine musikkompositioner, som både rummer klassisk, rock, newage og meditativ musik. Hvad enten jeg skriver bøger, laver musik eller film, så er det alt sammen noget, som kommer fra hjertet med et eller andet budskab. Der kommer dét, der kommer … :o)

13014964_10208940307043152_659869269_n

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Forfatter #1 – Tinamaria Fabrina Jensen

  1. Spot оn with this write-սp, I seriouѕly think
    this weƄ sіtе needs far moгe attеntion. I’lⅼ ρrobably be back
    again to see more, thanks for the іnfo!

    Like

Skriv et svar

