Posted in #Dixithistorier, Hashtags

Dixithistorier #3 – Billederne

Så er det igen tid til at udfordre os selv. Jeg elsker disse udfordringer, selvom det ikke altid er nemt, at finde historier til de forskellige billeder, så sætter det alligevel tanker og fantasi i gang også selvom jeg ikke skriver en historie til de her sider. Det betyder meget for min skrivning, at jeg også får inspiration ud af andet end det jeg har oplevet og oplever nu. Billederne gør det virkelig sjovt, så her kommer de næste billeder i udfordringen ;D

 

Jeg får mange billeder inde i mit hoved af dem her og jeg kan måske sætte dem sammen til en historie allerede. Jeg har sprede ideer, men nu må vi se hvor langt det rykker 😊 Jeg elsker det med lampen på, som da vidst vender den gale vej på billedet ovenover 😂 Pyt, nu får I dem jo som enkelt billeder, så tilgiver i mig nok 😍

  
  

Det var så billederne for denne gang og I får indtil den 1. maj til at skrive denne gang 😀 Jeg håber at flere af jer vil være med, for det er da så hyggeligt, når vi er flere om det 😀 Jeg ved godt det ikke er meget tid, men det kan godt lade sig gøre 😀

Hav en rigtig god skrivelyst 🙂 Vi ses snart igen ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

