Posted in #Dixithistorier, Hashtags

Dixithistorier #2 – Historierne

Så er det igen tid til at komme ud med vores historier, som vi har lavet siden billederne kom på bloggen. Det har endnu en gang været rigtig sjovt at være med. Jeg elsker denne måde at blive inspireret på. Billederne inspirere dog mest til digte, hvilket er spøjst, men måske er det bare min måde at udtrykke mig på 😀

Hvis du vil se hvad jeg skrev sidste gang, så kan du se det gøre det under Dixithistorier #1. Det føles som om det er meget lang tid siden vi har lavet disse Dixit historier, men det er det jo slet ikke. Jeg har bare lavet så meget siden da 😀

Jeg har faktisk været ret god syntes jeg selv. Jeg har skrevet et digt, hvor alle billederne er inkluderet, hvilket var en underholdende og meget anderledes udfordring. Da jeg startede med at skrive til det ene billede, så kom resten lige pludselig af sig selv. Det var en ret fed oplevelse ;D Så uden mere pladder her kommer det første digt.

img_1987-1

Når sandheden skal frem

Som en snegl bærer sit hus

Bærer jeg min byrde

Gennem livets strabadser

Flygter jeg

Fra den sandhed

Jeg ikke vil høre

Jeg flygter

Gennem tid og sted

I håbet om at alt

Ville forsvinde

Helt af sig selv

Så jeg igen kan blive

Nattens ukronede dronning

 

Det er så sjovt, som der lige pludselig popper inspiration ned på min skærm, men denne gang har jeg ikke fået skrevet særlig meget. Jeg prøver igen næste gang 😀 Det var ellers nogle gode billeder syntes jeg ;D

Anita som også var med sidste gang, har endnu en gang været med, hvilket gør mig rigtig glad 🙂 Du kan se hendes indlæg på hendes hjemmeside. Bare følg linket 😀 Det er på engelsk, så er du advaret, men det er godt ;D

Jeg glæder mig meget til der kommer en ny omgang Dixithistorier ;D Vil du være med, så skriv endelig en kommentar med linket til dit indlæg 😀 Det er en god måde at få lidt ny inspiration ;D Der kommer snart et nyt indlæg med nye billeder, så hold øje med bloggen. 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

