Posted in Bogkærlighed, Månedens udstilling

Månedens udstilling #4

Jeg har lavet en udstilling igen i denne måned. Intet i mit liv har åbenbart en fast plads. Jeg har lavet hele fire udstillinger i denne måned. Der er tre små og en stor, så det fylder ikke så meget, men giver masser af personlig stil til min stue. Jeg elsker at udstille mine bøger forskellige steder i mit hjem 😀 Når jeg nu bare bor alene og en gang i mellem har kæresten på besøg, så kan jeg jo godt tillade mig at fylde rigtig meget 😀 Det er godt nok også hans lejlighed, men det kan ikke længere ses *GG* Der er bøger og planter allevegne nu 🙂 Det opdager han nok ikke *GG*

Den første udstilling er den store, som jeg altid udstiller noget nyt i. Den ser meget tom ud, i forhold til sidste måned, men det var jo også helt vildt 😀 Men Himmel og begravelse har en særlig plads i mit hjerte. Jeg har fået den af min kæreste, fordi jeg havde læst et af digtene i en avis og det havde rørt mig så meget at jeg måtte have den og så fandt kæresten den til mig 😉 Jeg er så glad og der kommer en anmeldelse af den på bloggen, når den lige er blevet læst ;D

Den anden udstilling, står faktisk i det ene hjørne på en hylde, der er fyldt med bøger. Det ser faktisk rigtig hyggeligt ud. Den illustrerede Harry Potter med mine tre elsker funkoer 😀 Fik Dumbledore i fødselsdags gave i sidste måned, så den er jeg bare rigtig glad for og den er bare rigtig fin. Nu har jeg disse tre, men de er bestemt ikke de sidste i min samling, mangler jo Harry Potter, som minimum ;D

Denne udstilling, står ved sofaen. Det er denne måneds anmelder bøger. Det er altså ved at være lidt vildt og jeg har kun læst to af dem og er i gang med den 3. Det er jo helt vildt, det er både forlag og forfattere der har sendt mig bøger. Nu må det vidst stoppe for en tid ellers kan jeg jo ikke følge med og jeg vil også gerne læse lidt af mine andre bøger 🙂

Den sidste udstilling er en udstilling af kogebøger, som faktisk skal bruges til gaver, men ikke er blevet pakket ind endnu. Jeg glæder mig til at give dem til dem der skal have dem. Det bliver da bare så fedt at give dem videre, men indtil nu, hvor de stå her og pynte. Jeg er faktisk ret vild med dem ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

