Posted in #Dixithistorier, Hashtags

Dixithistorier #2 – Billederne

Så er det igen tid til at få de små kreavtive hjerneceller i sving. Jeg har trukket tre nye kort, som jeg har sørget for ikke ligner de andre der er blevet trukket. Det vil jeg altid sørge for og når der ikke er flere kort, så køber jeg nogle flere 😂 Man kan da ikke få for mange vel?

Nå, men her er de tre billeder. Meget forskellige, men tror alligevel godt, at de kan puttes ind i en historie. Jeg vil i hvert fald se hvad jeg kan gøre ved det 😊

Jeg lærte sidste gang, at billederne kan være svære at se, når de er tre på et billede, så denne gang har jeg valgt at tage billeder af hvert enkelte også 😊 Derfor for I dem herunder, et af gangen 😊

Billedet 1
Billede 2
Billede 3
Reglerne er som sædvanligt:
– Brug mindst et af billederne, gerne flere

– Det skal være et digt eller en tekst

– Historierne skal være mellem 100 ord 500 ord.
Skal du være med denne gang? Husk jeg linker til dit blogindlæg, hvis du udgiver historien 😊

Du har indtil onsdag d. 13. april. Det er en hurtigere omgang denne gang, men vi kan klare det sammen ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

3 thoughts on “Dixithistorier #2 – Billederne

Skriv et svar

