Posted in Biografi, Boganmeldelse, Forlag, Genre, Mellemgaard, Pipaluk

Du kan! Lyset trænger ind gennem de små sprækker

 

Titel: Du kan! Lyset trækker ind gennem de små sprækker

Forfatter: Palle Diaz-Cordoves Sandager

Forlag: Mellemgaard

Udgivet: 2016

Sider: 94

Bedømmelse: 2/5

Dette er en anmeldereksemplar og ingen af de meninger der er i denne anmeldelse er berørt af andre end mig selv. Altså alle mine meninger er mine egne 🙂

Handling:

Bogen er en selvbiografi, som handler om Palles liv. Alt hvad han har lavet er med i denne bog og der er også noget om hvordan det er at have en sklerose sygdom.

Min mening:

Jeg er faktisk lidt sur, så er det sagt. Jeg forventede – på grund af bagsiden – en stor fortælling om sklerose, men selve den del fylder kun den sidste 1/3 del af bogen. Det gør mig altså lidt sur. Jeg havde sagt ja til at læse denne bog, fordi den handlede om Sklerose, ikke for at læse om musik og køkkener. Den sidste del, som kun er 25 sider af 94. Jeg havde virkelig svært ved at læse den, for det interesserede mig ikke spor. De sidste 25 sider fløj afsted og hvis hanbare havde droppet det andet og skrevet mere om det her, så ville det have  været en meget bedre bog. Jeg forstår godt, hvorfor det andet skal med, men jeg mener at der er bedre måder at skrive det ind i det sidste på.

Sætningerne er utroligt kort og nogen gange så korte, at jeg var i tvivl om de egentlig var færdige. Jeg syntes også at man burde have taget den igennem korrektur endnu en gang inden man sender den på gaden. Jeg er ked af at denne bog ikke kan få flere stjerner, men den mangler altså en del før jeg syntes den skal højere op. Jeg overvejede om den faktisk skulle have en i stedet for to, men sproget er stadig forståeligt og til at læse, så helt ringe er den ikke.

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Du kan! Lyset trænger ind gennem de små sprækker

Skriv et svar

