Posted in Læsemål

Nytårsforsæt opdatering #2

Ups glemte helt at opdatere mine nytårsforsætter sidste måned, selvom jeg rent faktisk fik nogen løst både i marts og i februar, så jeg er virkelig bagud. Jeg har faktisk nået en del af mine mål, så jeg er faktisk rigtig glad 😀 Jeg elsker at have mål, men jeg kan godt se at jeg ret hurtigt løber tør for mål, så jeg laver nok nogle flere, når jeg er færdig med dem der er på listen. Jeg elsker det bare så meget 😀

Bøger læst: 20/40

Hold da op. Jeg er jo allerede halvvejs i de bøger jeg skal have læst. Det er jo lidt vildt. Der er kun gået tre måneder og alligevel er jeg så langt. Det kan stå da blive et vildt år 😀

Sider læst: 4.335/10.000

Jeg er 1833 sider foran på vejen mod målet, så jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med mig selv. Det er lidt vildt. Som jeg sagde oppe under bøger, så lader det til at blive et vildt år.

Opnået mål:

Vi starter med februar og så marts bagefter, så jeg kan holde styr på hvilke der blev opnået på hvilket tidspunkt. Hvis du vil se alle målene, så er de lige her.

 

Februar

Læs en bog af en forfatter du ikke kender – Opnået ved “Skyggernes bog”

Læs en bog med mindst fire ord i titlen – Opnået ved “Er der en vej ud af helvede?”

Læs en bog med farvede sider – Opnået ved “Uhyret i Loch Ness”

 

Marts

Læs en bog hvor forfatteren og titlen har samme forbogstav – Opnået ved “Sanddrømmeren”

Læs en hel serie – Opnået ved “Runemagikeren” (Serien Sanddrømmeren)

Læs en bog fra din barndom – Opnået ved “Momo”

Læs en bog fra 2016 – Opnået ved “Helt ude i Hampen”

 

Har du ideer til nye mål til min læseliste, så må du endelig skrive en kommentar herunder ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

