Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #5 – Marts 2016


Hold da kæft, hvad skete der lige. Måneden er fløjet afsted. Jeg har fået læst en del, men det er dælme gået stærkt. Jeg ved simpelthen ikke hvad der er sket, men måneden er væk. Det er helt vildt. Jeg har virkelig nydt at få læst så meget som jeg har i denne måned og jeg er meget stolt af mig selv. Jeg syntes virkelig jeg har fået læst meget og jeg har fået en del nye bøger, fordi det har været fødselsdags måned. Jeg har fået så mange bøger at jeg slet ikke kan sidde stille af bar begejstring 😀

Læste bøger: 7

Det er jeg faktisk godt tilfreds med, det er ikke engang nogle små bøger og der er ingen grapic novels i mellem. Jeg er stolt af mig selv. Jeg er allerede halvvejs i mit læse mål på 40 bøger for i år, så jeg skal nok nå det inden året er omme 😀 Faktisk fik jeg læst alle de anmelder bøger der var kommet ind. Der kom dog en igår også, men den må komme på næste måneds liste ;D Den er ikke lang, men jeg vil hellere få den læst ordentligt end at haste igennem den ;D

Hvilke bøger:

Momo af Michael Ende

Runemagikeren af Sidsel Katrine Slej

Helt ude i Hampen af Mads-Peder Winther Søby

Sandrømmeren af Sidsel Katrine Slej

Kemomanden kasper af Helle Motzfeldt

Under rosen af Hanne Bech Hansen

Nøglen til det rige liv af Benedicte Frölich

Hvilken bog var den bedste? Runemagikeren og Sanddrømmeren af Sidsel Katrine Slej

Åh det er fandme svært, at vælge mellem disse bøger, men jeg må gå med serien Sanddrømmeren. Begge bøger var fantastiske. Jeg vil ikke kunne vælge hvilken en af disse to bøger der er bedst, for de er begge to vanvittige gode. Hvis du kan få fat i dem, så læs dem, for de er simpelthen bare så gode 😀 Ville ønske mange flere ville læse dem 😀

Hvilken var den mest skuffende? Under rosen af Hanne Bech Hansen

Jeg havde forventet mere af den, mere virkelighed. Jeg ved ikke hvorfor, men måske fordi hun rent faktisk havde været en del af politistyrken. Havde virkelig regnet med en mere intens oplevelse, men det var en rigtig god bog alligevel, så det er ikke fordi den ikke var værd at læse, for den var skide god.

Hvilken var den største overraskelse? Nøglen til det rige liv af Benedicte Frölich

Normalt kan personlig udvikling godt være lidt tørt, men den her var bare så spændende. Det er skønt, at der kan være så meget dybde og kærlighed i sådan en bog 😀

Læste sider: 1486

Næsten 400 sider mere end sidste måned 😀 Jeg føler virkelig jeg har gjort det godt 😀

Antal bøger i min reol: 108

Antal ulæste bøger i min reol: 77 (åh det er godt nok mange *GG*)

Antal nye bøger: 11

Antal nye funko’er: 1

Altså en god måned 😀

Hvad kan du forvente af næste måned?

Der vil på Instagram være nogle flere rejse billeder, da jeg skal på mini ferie på Fanø, for at fejre at min mor bliver 60 år.

Der vil komme nogle flere skønne forfatter interviews, anmeldelser og der vil klart komme flere Dixithistorier 😀

Jeg tror jeg vil bruge måneden på at komme igennem “Det syvende barn” – hvis ikke der kommer for mange anmelder eksemplarer i vejen igen 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

