Posted in Boganmeldelse, Pipaluk

Nye bøger #2 – Marts 2016

Jeg tror aldrig i mit liv, at jeg har fået så mange bøger på en måned. Jeg er overlykkelig, overvældet, men så glad for hver og en af dem. Det er helt vildt hvad jeg har fået af bøger. Det er både bøger jeg har fået som anmelder eksemplarer og nogle jeg selv har bragt hjem med et gavekort som jeg har fået af min familie 😀 Det har jo været fødselsdagsmåned, så det har virkelig været fedt 😀 

Jeg har fået 11 bøger i denne måned, hvilket jo er helt vildt. Jeg fatter slet ikke, at jeg har været så heldig, at få så mange bøger. Jeg har fået to anmelder bøger i denne måned, bestilt to der ikke er kommet endnu og købt resten for et gavekort 🙂 Lad mig starte med de to anmelder eksemplarer som jeg har fået. Den ene kommer direkte fra forfatteren og den anden fra forlaget Mellemgaard.

 

Anmeldereksemplarer

Helt ude i Hampen” af Mads-Peder Winther Søby

“Du kan!” af Palle Diaz-Cordoves Sandager

 

Resten af bøgerne 😀

“Stadig Alice” af Lisa Genova

“Der hænger en engel alene i skoven” af Samuel Bjørk

“Arnulf” af Susanne Clod Pedersen

“Mit livs øjeblik” af Cecelia Ahern

“De uskyldige” af Andrew Miller

“Jagtmark” af Helene Tursten

“Brødrene Løvehjerte” af Astrid Lindgren

“Ulvespor” af Steff Penney

“Hej far, Kære Emil” af Mikkel Beha og Emil Bide

 

Mit bibliotek er ved at forvandle sig til en kæmpe glæde i mit liv. Jeg har godt nok vildt mange ulæste bøger for tiden, men det skal nok komme ned i antallet undervejs. I mit liv kommer anmelder bøgerne i første række, så alt andet bliver lagt lidt til side, imens jeg læser anmelderbøgerne, det betyder ofte også at jeg ikke for læst specielt meget andet end anmelder bøger. Jeg vil også gerne få læst noget af det jeg har stående, så må finde en balance i det her, selvom det er lidt svært 😀

Har I læst nogle af disse bøger?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

