Posted in #Dixithistorier, Hashtags

Dixithistorier #1 – Billederne

Så starter vi med den allerførste Dixit indlæg, hvor jeg kommer frem med de billeder, som skal bruges i denne udfordring. Jeg glæder mig meget til at begynde at øve mig på det her, det kan måske gøre min bog til en bedre en af slagsen. Jeg tror på,at jeg kan blive bedre til at formulere mig kort og præcist. Som I sikkert har set i nogle indlæg på denne blog, så fatter jeg mig ikke meget i korthed *griner* Det er ikke det jeg er bedst til. Dog bliver dette indlæg ikke vildt langt, men det gør jo heller ikke noget 😀

IMG_1275

Her er så denne første udfordrings billeder. 

Der er ingen regler for hvor meget eller hvor lidt af billedet du bruger, men prøv at udfordre dig selv. Du må også bruge hvad du syntes billedet symbolisere – altså det er kun fantasien der sætter grænser. Hvis du gerne vil kender reglerne, så kan du finde dem i det første indlæg, der hedder Dixithistorier. Husk, at du kan bruge din egen stil til at lave denne udfordring. Både tekster og digte er accepterede 😀

Nu har du og jeg så altså indtil første april til at skrive en eller flere historier om et eller flere af billederne. Hvis du kan bruge alle billederne i samme historie, så tillykke du har en vanvittig god fantasi. Lige nu kan jeg ikke selv se, hvordan det skal kunne lade sig gøre, men der kommer forhåbentligt ideer op senere, når jeg selv skal til at skrive. Del gerne dine historier med dine læsere, hvor de end er og del endelig linket med mig, så jeg kan linke til din historie 🙂 Det er tilladt at lave en historie, men også at lave flere 😀 Jeg glæder mig til at se jeres bud 😀

❤ Rigtig god fornøjelse med det ❤

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

5 thoughts on “Dixithistorier #1 – Billederne

Skriv et svar

