Posted in #Flyvehjoernet, Hashtags

#Flyvehjoernet #5

Jeg er så meget bagud i dette hashtag, men nu er jeg altså med igen. Jeg kan lige nå det inden den næste kommer i næste måned, så lad os starte med den der er i denne måned. Læs en bog af en dansk forfatter, det er den nemmeste udfordring af dem jeg er støt på indtil nu, men det er fordi jeg ret tit for anmelder bøger, fra danske forfattere 🙂 Jeg er glad for hver eneste af disse dejlige bøger.

I denne måned har jeg læst:

Sanddrømmeren af Sidsel Slej

Kemomanden Kasper af Helle Motzfeldt

Nøglen til det rige liv af Benedicte Frolich

Under rosen af Hanne Bech Hansen

Alle danske forfattere 😀 Så jeg er faktisk ret stolt af mig selv her. Jeg kommer til at læse to danske bøger mere i denne måned, måske tre – altså af danske forfattere 😉 Der er godt nok run på i denne måned 😀

Disse flyvehjoernet indlæg er lavet i samarbejde med Boghjørnet og Flyvehjørnet 🙂

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

