Posted in Månedens udstilling

Månedens udstilling #3 – Marts

Så fik jeg også lavet denne måneds udstilling. Denne måned er det nogle helt forskellige bøger, der er udstillet, men de har alle sammen en ting til fælles. Det er noget indeni dem. Kan du gætte hvad det er?  Det er min fødselsdag i denne måned, så hele mit hjem er pyntet op med flag og guirlander. Derfor er denne måneds udstilling også fyldt med flag og fødselsdag. Jeg holder fødselsdag to weekender i træk, så der skal bare pyntes op over det hele 😀 Jeg syntes det er hyggeligt, at jeg har en hylde, som skifter indhold hver måned 😀

Men nu tilbage til hvad de otte bøger har til fælles. Faktisk er der en niende bog også, men den er jeg ved at læse, så den kan ikke lige være i udstillingen. Hvis du ikke lige kan se hvad det er for nogle bøger, så skriver jeg lige herunder hvad det er for nogen, måske det kan give dig et hint 😀

Helbrederen

Farmerhjerte

Den forkerte side af bordet

Livets opskrift

Jack the rippers lærling

Lygtemandens datter (der er to af dem – jeg ved det *G*)

Er der en vej ud af helvede?

Okay jeg skal nok sige det nu. De er alle sammen med en fin hilsen fra forfatteren 😀 Det gør mig så glad, når forfatteren har lyst til at sende mig en hilsen i deres bog 😀

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

