Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #4 – Februar 2016

Hvad skete der lige? Hvor pokker blev denne måned af? Det er simpelthen gået så stærkt at jeg ikke har kunne følge med, hvilket er helt skørt. Jeg syntes ikke rigtig, at jeg kom i gang med at læse særlig meget denne måned, men jeg fik da læst lidt alligevel.

Antal læste bøger: 6

Det er ikke mange bøger og jeg havde en hel uge med læse tørke, hvilket var den rene tortur for mig. Jeg ville så gerne læse, men jeg kunne ikke finde noget som helst der passede mig. Jeg var syg og kunne ikke koncentrere mig om ordene. I næste måned må jeg se om jeg ikke kan få læst alle de anmelder bøger, der ligger og venter – tre styks 😀

Hvilke bøger:

Hjemkomsten og andre noveller

Skyggernes bog

Myter og Mysterier #1: Uhyret i Loch Ness

Er der en vej ud af Helvede?

Drengen der gik baglæs

Fra halv til hel… PTSD

Hvilken bog var den bedste?: Myter og Mysterier #1 af Jesper Wessel Lindberg

Jeg elskede denne lille fagbog så meget for dens grundighed og samtidig for dens mange smukke billeder samt at sproget er så let at forstå. Det er også en fagbog for børn, men det gør ikke noget dårligt for bogen. Jeg syntes det er dejligt, at der bliver lavet fagbøger til børn med nogle så spændende emner.

Hvilken var den største skuffelse?:

Jeg syntes faktisk ikke, at der var nogle skuffelser i denne måned. Det har alle været bøger, som jeg ikke har haft så mange forventninger til, så derfor ingen skuffelser i denne måned. Jo, Jeg havde store forventninger til Skyggernes bog, men den levede også op til mine forventninger, så det var jo godt nok 😀

Hvad var den største overraskelse?: Fra halv til hel… PTSD

Den var simpelthen, så rørende, gribende og en helt igennem meget vigtig bog, som alle mennesker der er i nærheden af mennesker med PTSD, bør læse. Den fik mig til at græde og det er dælme sjældent at biografier gør den slags ved mig. Puha… det var så overraskende 😀

Læste sider: 1058

Det var faktisk mere end jeg havde forventet. Jeg troede ikke jeg havde nået så mange læste sider på så dårlig en måned. Jeg er egentligt ret godt tilfreds, når det kommer til stykket 😀 Det er mindre end sidste måned, men det er stadig på den gode side af det jeg skal læse for, at nå mit mål om de 10.000 sider 😊

Antal bøger i min reol: 97

Min samling stiger måned for måned. Det er lidt vildt faktisk, men jeg elsker det også rigtig meget.

Antal ulæste bøger i min reol: 66

Det antal vokser også. Jeg får flere bøger ind end jeg kan nå at læse 😊

Antal nye bøger i min reol: 4

Sanddrømmeren af Sidsel Slej

Runemagikeren af Sidsel Slej

Myter og mysterier #1 af Jesper Lindberg

Nøglen til det rige liv af Benedicte Frölich

Alle sammen anmelder eksemplarer, så nu skal jeg altså få dem læst. Jeg hader at jeg ikke har fået dem læst endnu. 

Antal nye funko’er: 0

Mål for Marts: 

  • Få læst de tre anmelder bøger jeg har liggende lige nu.
  • Få læst det syvende barn færdig.
  • At begynde min nye serie om at udgive bøger 😊

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

