Posted in Tagleg

Tagleg #4 -Gør sætningen færdig

Jeg har lånt dette tag fra Læsehesten og lavet det lidt om i det, så det passer til mig. Hendes handler om hendes liv og mit kommer til at handle om bøgerne i mit liv, hvilket jeg syntes passer så godt til min blog. Jeg håber I vil syntes det er sjovt, at læse med. Så vidt jeg lige kan orientere mig, så stammer dette bogtag fra Giz-blog, så tak til de to for, at have lavet dette tag, så jeg kan få lidt andet at lave til bloggen end forfatterinterviews, anmeldelser og boglige køb med mere (selvom det er super hyggeligt at lave :)). Disse tags vil maks komme to gange om måneden, så hovedindholdet er stadig alle de andre fede indlæg 😀

Jeg læser for tiden en stor mursten af en bog, men for pokker hvor virker den god. “Det syvende barn” af Erik Valeur er en tyk bog på 692 sider. Mange læste den for nogle år siden, men jeg har aldrig hørt om den før jeg fik den i julegave i 2015.

Jeg er for tiden i gang med at lave en masse spændende ting på bloggen, som forfatterinterviews, tags som dette og noget helt nyt, som jeg syntes bliver meget spændende 😀 Jeg glæder mig til at fortælle jer meget mere om det 😀 Jeg regner også med, at der kommer flere indlæg om mit lokale bibliotek.

Jeg savner at få læst lidt mere, men jeg regner med at det kommer igen i den næste uges tid. Min kæreste har været hjemme, så det er derfor jeg ikke har fået læst så meget. Jeg har også været syg, så det har taget al min energi. Jeg glæder mig meget til at komme til at læse igen ;D

Jeg skal blive bedre til at sætte tid af midt på dagen, hvor det er okay at jeg bare sidder og læser lidt, uden at jeg skal have dårlig samvittighed over det 😀 Jeg kan jo godt lide at der kommer nogle gode tal til sidst på måneden, så skal klart gøre noget mere ved min læsning.

Jeg elsker når en forfatter, helt uopfordret spørg om jeg ikke vil have og anmelde et eksemplar af deres bog. Det gør mig så glad, for selvfølgelig vil jeg gøre det og meget mere for denne forfatter ;D Jeg elsker at anmelde bøger og gøre reklame for både forfatter og bogen 😀

Jeg ser frem til at der kommer flere anmeldelser på bloggen, men det skal nok komme når min læse tørke lige er overstået. Der kommer forhåbentligt en mere i denne måned i hvert fald. Vil gøre mit bedste, selvom måneden snart er slut.

Jeg kunne godt bruge mange flere timer i døgnet, for det tager tid at læse, anmelde, holde bloggen ved lige og huske sig selv inde midt i alle disse fantastiske ord der kommer i min retning.

Jeg håber at I alle sammen har en god læsevind og får en fantastisk uge 😀 Vi ses snart til noget nyt sjov her på bloggen. I næste uge kan du glæde dig til to nye forfattere mere og en måneds opgørelse – wow denne måned er løbet så hurtigt forbi, at jeg slet ikke har opdaget det 😀

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

