Posted in Årsopdatering

1 års fødselsdag

Idag er det bloggens et år fødselsdag. Det har virkelig været et år, hvor jeg ikke troede på at det ville blive noget andet end min egen lille hobby, men nu er der faktisk mennesker der følger bloggen, hvilket gør mig så glad. Bloggens instagram er vokset markant på dette år og det samme for dens facebook side. Både Instagram og facebook siden er noget der er kommet til senere, så det har ikke været med i et år endnu. Jeg er dybt taknemmelig for, at der er nogen der vil følge mig og bloggens færden. Det er dælme dejligt 😀

Jeg har mødt nogle virkelig dejlige mennesker, som gør min verden endnu sjovere at være i, så tak til alle jer, som beriger min hverdag. Jeg har mødt forfattere, bogbloggere og en del kommende forfattere, hvilket er helt vidunderligt. Tænk at der fandtes en verden, som var så fremmed for mig, men så givende 😀 Jeg er lykkelig for at have fundet jer alle sammen.

Det er blevet til 124 indlæg på det år der er gået. På det nye år kommer der nok mange flere, da jeg jo har meget mere at sige nu end jeg havde i starten. Jeg var bare for, at mine meninger ikke var gode nok, men jeg har lært at det er dejligt med forskellige meninger, så jeg er glad for, at have været en del af dette miljø 😀

Der er kommet nye tiltag på min blog i dette år der er gået, som forfatterinterviews, månedsopdatering af hvad jeg har læst og indlæg om biblioteket i Viborg 😀 Der kommer meget mere spændende i det år der er gået, så jeg håber at flere kommer til og de “gamle” bliver hængende 😀

Her er lidt billeder fra de sidste par måneder. Det er virkelig hyggeligt for mig, at jeg kan slå begge mine hobbies sammen – alle tre faktisk. Jeg elsker at læse, skrive og tage billeder, så at være bogblogger er lykken for mig 😀 Nogle af billederne har ikke ramt Instagram, men har bare ligget skjult på min telefon.

Jeg glæder mig til at bruge meget mere tid sammen med bøgerne og jer i det næste år der kommer 😀 Glæder mig så meget til at dele alle mulige ting med jer 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

