Posted in Bogkærlighed, Månedens udstilling

Månedens udstilling #2 – Februar

Så er det igen tid til at lave en ny udstilling i min reol. Jeg elsker at der en hylde, hvor det bare kan være en opstilling af bøger, som denne måned skal stå og pynte lidt ekstra. Den er ikke så forskellig fra den fra januar. Lysestagen er den samme, men jeg syntes bare den er så fin. Den passer til så mange ting. Jeg elsker den. Normalt er der lys i alle tre stager, men har kun et lilla lys, så nu bliver det sådan her. Ha ha..
I denne måned er det Harry Potter og de vises sten. Den illustrede udgave. Jeg glæder mig meget til at få dem alle sammen og læse denne udgave. Den er så smuk og det bliver fedt at have alle syv stående. Sammen med bogen har jeg mine to Funko’s som forhåbentligt bliver spædet op med resten af holdet på et tidspunkt. Det kunne da være super smukt. Jeg overvejer nu også om jeg skal have alle syv Harry Potter bøger i en almindelig, men smuk udgave 😀 Tosset? Nej da slet ikke 😉

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

