Posted in Nye bøger

Nye bøger #1

 

I Januar kom der fire nye bøger til min reol. Det er utroligt, så hurtigt min bunke af bøger vokser. Tre af dem har jeg selv købt og en er et anmelder eksemplar. Det er bare så dejligt med nye bøger – det gør mig så glad. I denne måned kom anmelder eksemplaret direkte fra forfatteren med hilsen i, så jeg er bare super glad. Også bunken af bøger der er blevet skrevet en hilsen i vokser og det gør mig også rigtig glad.

Julie D. Lauridsen sendte mig Er der en vej ud af helvede?

Resten har jeg selv købt, da Bog og idé holdte udsalg. Det var hyggeligt, at gå og finde bøger, som jeg aldrig havde hørt om før, men fik lyst til at købe 😀 Her er de købte bøger:

Drengen der slog ihjel af Simon Lelic

Jack the Ripper af Erwin Neutzsky-Wulff

Den store flugt af Guido Knopp

Jeg glæder mig meget til at læse dem alle sammen og anmelde dem her på bloggen. Det er altid spændende, at komme i gang med nye bøger 😀

Hvad har du købt for nylig?

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Nye bøger #1

    1. Den virker også spændende. Hold øje med bloggen, her, på instagram eller facebook, så ser du hvornår den kommer på bloggen 😊

      Like

Skriv et svar

