Posted in #bogudfordring2016, Hashtags, Læsemål

Nytårsforesæt opdatering #1

Jeg tænkte at jeg lige ville opdatere jer med hvordan det går med mit nytårsforesæt, for der er allerede nogle af delmålene der er kommet i mål, så derfor vil jeg lige dele det med jer. Jeg tænker at jeg vil lavet et indlæg en gang om måneden, så jeg har mulighed for at komme et godt stykke vej, inden jeg opdatere igen. Jeg syntes det er super sjovt at være en del af sådan et mål her, men allerede nu tænker jeg om det var et for lille et mål, men nu holder jeg ved uden at ændre det 🙂 Hvis du gerne vil følge med udenfor de her opdateringer, så opdatere jeg Nytårsforsætter 2016 siden (ude til venstre) hver gang jeg har opnået et mål. Jeg glæder mig over at det går så godt med mine foresætter, så jeg fortsætter med stor optimisme 😀 Findes der noget bedre end at være så glad for en hobby, at den kan bringe end tættere på sit mål?

Nå, men nu ikke mere snak. Her kommer det jeghar nået i Januar ;D Ved hver udfordring jeg har opnået er der et link til anmeldelsen af bogen, så du kan se hvad jeg syntes om bogen. Jeg har opnået seks af mine mål i Januar, plus en af bonus målene, så jeg er meget godt tilfreds 😀

Bøger læst: 7/40

Sider læst: 1792/10.000

Læs en bog med z, x, æ, ø eller å i titlen – Den er opnået ved at læse “Twillight, Tusmørke, del 1”.

Læs en graphic novel – Den blev opnået ved at læse “Men egentlig ville jeg så gerne være Antropolog”

Læs en bog med ansigt på – Den blev opnået ved at læse “Hypertension”

Læs næste bog i en serie du er begyndt på – Den blev opnået ved at læse “Hunger games – Løbeild”

Læs en bog med farvede bogstaver på coveret – Den blev opnået ved at læse “Twillight, Tusmørke, del 2”

Læs en bog med dyr i handlingen – Den blev opnået ved at læse “Heksens kald”

Derudover skulle jeg udfylde hele alfabetet i min anmelder sektion og der manglede jeg et H, som jeg fik ved at læse “Hypertension” af Karsten Hallstrøm. Hallstrøm gav mig det H jeg manglede, så det er jeg rigtig glad for og så var det helt tilfældigt at jeg fik valgt en bog, der også udfyldte en af bonusmålene. Jeg er meget tilfreds med den første måned i år. Det er jo ret vildt hvor langt jeg kan nå på en måned.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

