Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #3 – Januar 2016

Så er den første måned i året gået. Det er godt nok gået stærkt. Jeg forstår slet ikke at den allerede er gået. Hvor bliver tiden dog af? Det har virkelig været en god læse måned, som startede med et nytårsreadathon, som kickstartede mit nye læse år. Jeg fik læst to bøger i det readathon, hvilket gjorde at jeg allerede var foran i forhold til målet pr. måned. Jeg skal læse cirka 834 sider om måneden, for at nå mit mål på 10.000 sider. Det er cirka 27 sider om dagen, hvilket går udmærket, når jeg ikke har andet at lave en at læse, spise, dyrke motion og hygge mig ;D Nå, men lad os komme til hvad jeg har læst i denne måned.

Min måned i billeder

Antal læste bøger: 7

Jeg føler mig faktisk ret god. Det er lidt vildt at læse så mange bøger på en måned. Det tegner til at blive et super godt år 😀

Hvilke bøger?:

Hvilken bog var den bedste?: Heksens kald af Mette Sejrbo

Den har det hele med vølver, varulve og vampyrer, kærlighed, jagt og så som det fedeste af det hele, så ses fra flere synspunkter. Det er en vanvittig god bog. Jeg elsker at hun på den mest befriende måde skriver om vampyrer der ikke forelsker sig i maden og så med en humor der er så fantastisk, at jeg ikke kan lade være med at grine. Bogen er stadig hos mig og jeg glæder mig meget til at læse den næste i rækken. Det er en spændende måde at behandle en historie på. Det er ikke nemt at vente på den næste, men jeg må være tålmodig lidt endnu 😀 Hvis du er til en historie, som også giver dig nogle nye ord i dit liv, sidder hos dig længe, for dig til at grine, græde, så er det her virkelig en bog, som du skal læse 😀

Hvilken bog var den største skuffelse?: Men egentlig ville jeg så gerne være antropolog

Jeg syntes egentlig ikke at den var dårlig, men den var bare ikke rigtig min stil. Jeg er nu ikke utilfreds med at have læst den. Jeg er nok bare ikke den der jeg har fået barn og job med kiskede fester type.

Største overraskelse: Twillight serien

Jeg havde mange forventninger til denne serie og ville ikke læse den, fordi den er så hypet, men så faldt jeg over denne graphic novel af serien. Den forandrede godt ok mit syn på hele serien ;D Den var helt fantastisk og tegningerne smeltede mit hjerte. Jeg er imponeret over hvor godt det virker med billeder og ord. Jeg er helt forelsket i serien nu, og må klart læse resten. Måske på engelsk, eftersom jeg ikke kan finde de andre på dansk.

Læste sider: 1791

Hold da lige op det var da godt nok vildt og det er helt uden at have læst lydbøger, hvilket jeg er meget stolt af. Det er jo helt vildt. Jeg er så stolt af mig selv. Det er jo langt over det jeg havde forventet 😀

Antal bøger i min reol: 88

Min samling vokser stødt 😀

Antal ulæste bøger i min reol: 58

Mit mål for næste måned må være at få det antal ned af igen 😀

Antal nye bøger i min reol: 4

Antal nye funko’er: 3

Mine nye funko’er

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

