Posted in Bogkærlighed, Månedens udstilling

Månedens udstilling #1 – Januar

Jeg elsker at lave udstillinger og nu har jeg masser af udstillings plads til alle de skønne bøger jeg kommer forbi i løbet af min måned. Jeg laver en udstilling om måneden, så I kan se hvad jeg laver. Jeg elsker at udstille ting, især bøger. De er bare så kønne 😀

At leve med hvide reoler er lykken. Før havde jeg brune reoler og der hvor bøgerne står til dagligt er der bare jernreoler, så det her er bare lykken for mig, at have smukke hvide reoler 😀

I denne måned er det de to første bøger i serien Twillight. Denne graphic novel udgave er bare så nem, at læse og så lækker med dens tegninger. Den er hurtig at læse, men samtidigt også super spændende 😀 Jeg kan bestemt anbefale denne serie til alle, som elsker graphic novels eller skal til at lære dem at kende, ligesom jeg skulle. Det er simpelthen en historie der greb mig og nægtede at slippe mig igen 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

