Posted in Forfatterinterview

Forfatterinterviews

Jeg har tænkt mig, at lave en lang række indlæg om forskellige nyere forfattere, så vi lære dem bedre at kende. Jeg vil elske, at hører meget mere om de nye forfattere og hvor deres inspiration kommer fra med mere. Vi skal lære om de bøger de skriver, om dem selv og hvad de laver når de ikke lige skriver bøger til os læseheste, bogugler og bogelskere 😀 Jeg glæder mig meget til, at dette projekt går i gang.

Jeg har allerede to forfattere som gerne vil være med til det her, så det bliver bare super fedt, at læse hvad de har at sige. Jeg glæder mig til at vise jer de to første forfattere, som er to jeg har mødt i virkeligheden og har deres bøger stående herhjemme med en hilsen i, hvilket jeg er super glad for.

Min mission med dette er at nye forfattere skal have en chance for, at vi kan lære dem at kende. Jeg vil gerne have nye forfattere til at blive hørt, så deres bøger også kan blive læst af alle os, som elsker bøger. Jeg vil gerne give en hjælpende hånd, så andre kommer endnu længere ud med deres bøger.

Så kender du en forfatter, som du gerne vil vide mere om, så skriv endelig herunder og så ser vi på om det ikke godt kan lade sig gøre 😀 Jeg glæder mig meget til at den første kommer på bloggen 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

