Posted in Boganmeldelse, Forlag, Genre, Krimi, People's Press, Pipaluk

De glemte piger

13056917

Titel: De glemte piger

Forfatter: Sarah Blædel

Udgivet: 2011

Sider: 315

Forlag: People’s Press

Bedømmelse: 5/5

Handling:

En skovarbejder finder en død pige i skoven, men hvem er denne pige? Hun har ligget død et døgns tid, men det er ikke en person der er meldt savnet og med det store ar hen over ansigtet burde gøre hende nem at identificere, men hun er slet ikke i politiets system, så hvem er hun?

Min mening:

Denne bog har en dybde, som jeg slet ikke troede jeg kunne finde i en bog. Den er både dyb, spændende og meget interessant. Jeg kunne slet ikke slippe denne bog. Sjældent har jeg oplevet en bog der bliver hos mig, selv efter at sidste side er vendt. Det er snart et år siden jeg har læst den, men alligevel, så husker jeg den stadig, som en meget dyb, rørende bog, som jeg helt klart ønsker at læse de næste af. Det er utroligt spændende, at se hvad der mere sker med Louise Rick. jeg har læst nummer et Grønt Støv og denne som er nummer syv. Meget mærkeligt at jeg igen ikke har startet en serie fra nummer et af *griner*

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “De glemte piger

    1. Har kun læst den og Grønt støv, men jeg har endnu en stående i reolen, som klart også snart skal læses 😀

      Like

Skriv et svar

