Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New years readathon #7

Det er blevet dag nummer 7 i New Years readathon. Det er nu meget rart at det er slut nu, men jeg elskede hvert et sekund af det, men nu vil jeg også gerne lave andre ting end at læse. Jeg har ikke læst særligt meget idag. Jeg havde ikke rigtig lyst til at læse mere, lige idag. Jeg vil gerne gøre dette readathon færdig med stil og jeg er super glad for, at jeg fik læst så meget. Jeg nåede at læse hele Hunger Games – Løbeild færdig. Det er helt vildt, hvor god den bog var. Der kommer snarest en anmeldelse af den her på bloggen. Jeg kan godt røbe at den har fået gode karakterer fra mig. Den er hæsblæsende på den gode måde.

img_0853

Det har været en god oplevelse for mig, at være en del af dette readathon. Jeg er glad for, at jeg fandt det, så jeg kunne være med. Takket være The darkest part of snow, så kunne jeg være med her og jeg har virkelig hygget mig 😀 Jeg fik læst Løbeild, som jeg har ville læse lige siden jeg læste Dødsspillet. Jeg lærte også en helt ny forfatter at kende. Jeg blev dog ikke færdig med hans bog, men jeg har gjort mit bedste for at kunne lide hans skrive stil. Jeg er stadig i tvivl om hvad jeg mener om hans historie.

img_0889-1

Hypertension af Karsten Hallstrøm er en bog, som jeg finder utroligt forvirrende. Der er ligesom de to stemmer i bogen, som skifter hele tiden. Det syntes jeg er lidt mærkeligt, men måske giver det mening senere hen. Det her var hvad jeg skulle tilpasse mine bøger indunder. De grønne er dem jeg kan passe ind på det jeg har læst og de røde nåede jeg ikke.

1) Læs den første bog i en serie.

2) Læs den anden bog i en serie. (Løbeild)

3) Læs en bog udenfor serie. (Hypertension)

4) Læs en bog du har lagt væk.

5) Læs en bog der har været på din to read liste længe. (Løbeild)

6) Læs en serie, en forfatter eller genre der er ny for dig. (Hypertension)

4 ud af 6 er da okay, selvom jeg gerne ville havde kunne nå dem alle sammen, men så skulle jeg bare have mere tid 😀

Sider læst i dag: 27

Sider læst i alt: 449

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

