Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New Years Readathon #6

Så blev det dag seks og jeg blev enig med mig selv om, at det var okay at give den fuld skrald i dag på læsningen. Jeg ville ikke lave andet end at drikke sunde juice, spise lækker mad og læse, så det gjorde jeg i den grad. Hold da op hvor blev det godt nok en vild dag. Jeg har virkelig været opslugt af bogen, Hunger Games og jeg mangler kun lidt over tyve sider i denne super spændende bog. Der er flere gange, hvor jeg har måtte lukke bogen og gå væk fra den, fordi den simpelthen var for sørgelig, spændende eller utrolig på den ene eller den anden grund. Jeg håber så meget at Peeta og Kattua overlever hele vejen igennem. De fortjener så meget hinanden. Jeg tror faktisk at de har de samme følelser for hinanden, selvom det nogen gange ikke helt virker sådan.

Jeg har læst halvdelen af de sider jeg skal læse i denne måned for, at nå mit årlige læsemål. Det er jeg faktisk utroligt stolt af. Det kører faktisk udmærket for mig i år 😀 Jeg kommer til at elske læsning endnu mere i år end sidste år, for nu har jeg nogen at dele det med 😀

Sider læst idag: 162

Sider læst i alt:  422

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

