Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New Years Readathon #5

Hold da op som dagene dog flyver afsted. Jeg syntes lige vi har sagt farvel til det gamle år og alligevel, så er det allerede femte dag i det nye år og femte da i dette års allerførste readathon. Det var også min første dag alene, efter kæresten var taget på skole, så jeg har holdt mig beskæftiget med alt muligt oprydning, boglæsming med mere 😀 Jeg kan jo lige så godt vænne mig til det med at være meget alene. Det bliver mit liv om fem seks måneder 😀

Idag har jeg taget en ordentlig bid af Hypertension. Den er en smule mærkelig, men ikke dårlig. Jeg håber på at den bliver lidt bedre og får en eller anden dybere mening inden den er slut. Lige nu er det bare to mennesker der sender emails til hinanden med detaljer om deres liv i henholdvis Paris og Mexico. Jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg mener om denne bog. Har du læst den?
Hunger Games blivet læst mere i, når jeg hopper i seng. For jeg vil ikke ligge den ned en hel dag uden, at vide hvad der sker på den næste side, i det næste kapitel. Den er simpelthen så spændende. Glæder mig meget til at læse endnu mere på denne skønne bog.

Sider læst i dag: 50

Sider læst i alt: 260

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

