Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New Years Readathon #4

Så blev det dag nummer fire i mit readathon og det går bare derud af for mig. Jeg er faktisk ret stolt af mig selv, at jeg er nået så langt i mit readathon. Det lyder ikke af meget, men jeg er en langsom læser, så jeg er meget tilfreds med mig selv. Mit mål er at få læst Hunger Games bogen færdig og måske en mere alt efter hvor hurtig jeg er 😀

Jeg sagde farvel til kæresten idag, så jeg havde god tid til at læse lidt mere end jeg har fået læst de andre dage. Den bedste dag har indtil idag været 50 sider, men det er slået nu 😀 Bare for at I ikke skal være bekymrede, så er jeg ikke blevet single, men min kæreste skal starte på skole i morgen, så han har taget til Svendborg, hvor han skal starte på skole til Skibassistent. Det glæder han sig meget til og jeg får mere tid alene, men det skal nok gå.

Jeg har haft en god dag sammen med kæresten og svigermor, hvor vi har været lidt rundt i byen og været ude og spise på Sunset – Love it. Jeg har bare læst og læst siden jeg sagde farvel til kæresten, så jeg ikke følte mig helt alene. Det bliver godt for både bloggen, mig personligt og kæresten, at vi er lidt adskilt 😀

Jeg er også begyndt at læse en anden bog. Det skulle være en form for erotisk roman, men jeg ved nu ikke helt. Har da læst nogle sider nu, men der er ikke meget sex over den – faktisk ikke noget overhoved. Ingen gang noget lettere erotisk, men det kommer nok. Fifty shades startede jo heller ikke med det samme 🙂 Bogen hedder Hypertension af Karsten Hallstrøm. Dog skulle bogen også handle om så meget andet, så ved ikke om den bare er kategoriseret forkert. Har du læst den?

Sider læst idag: 60

Sider læst i alt: 210

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

