Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New Years Readathon #3

Så kom vi til dag tre, hvor jeg kunne læse lidt mere end de to andre dage, men selvfølgelig skulle jeg fange en eller anden dum virus – sådan er det at være kronisk syg. Jeg fanger altid et eller andet, men så længe jeg kan se, så kan jeg også læse 😊 Så jeg satte mig i sofaen for at læse lidt. Det er jo så hyggeligt, når jeg kigger ned i bogen og ikke ser alt flytterodet. Kæresten rejser i morgen, så det er lidt mærkeligt og der er kufferter alle vegne 😂 Man skulle tro han var en kvinde 😂

Jeg fik ikke læst så meget som jeg gerne ville idag, så jeg prøver igen i morgen og ser om jeg ikke godt kan få læst en hel del. Bogen Hunger Games – Løbeild er jo mega spændende, så jeg ved slet ikke hvordan jeg skal kunne ligge den fra mig. Jeg vil hele tiden læse lige et kapitel mere 😊 Det kender i sikkert godt 😊

 
Sider læst idag: 50

Sider læst i alt: 150

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

