Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New Years Readathon #2

Så er det blevet anden dagen for readathonet, som jeg deltager i. Jeg får ikke læst så meget for tiden, fordi vi pakker til kæresten skal på skole i Svendbord på mandag. Der er mange ting der skal fikses inden da. Jeg fik dog læst lidt alligevel. Jeg læser om aftenen inden jeg skal sove og om morgen inden jeg hopper ud af sengen på de mere travle dage. I morgen går jeg ud fra at jeg får tid til at læse meget mere, da kæresten ikke er hjemme 😊  

Jeg håber at jeg kan nå at læse Hunger Games færdig på de syv dage der er i dette readathon. Det er meget spændende, men tror godt jeg kan nå det for den er spændende og nem at læse 😊 Hvis du ikke nåede at få første indlæg om New Years readathon #1 <– så følg linket. 

Sider læst idag: 40

Sider læst i alt: 100

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

