Posted in #NewYearsReadathon, Hashtags, Readathon, Readathon 2016

New years readathon #1

Jeg deltager i et syv dages readathon her fra starten af det nye år. Det går ganske enkelt ud på at læse så meget som muligt indefor visse få regler. Elsker at der kun er seks punkter der skal læses indenfor. Herunder er reglerne 😊

1) Læs den første bog i en serie.

2) Læs den anden bog i en serie.

3) Læs en bog udenfor serie.

4) Læs en bog du har lagt væk.

5) Læs en bog der har været på din to read liste længe.

6) Læs en serie, en forfatter eller genre der er ny for dig.

Jeg vil opdatere så tit jeg kan. Jeg vil se om jeg kan opdatere en gang om dagen 😊 Lige nu læser jeg Hunger Games – Løbeild. Den kan både tælle som bog nummer to i en serie og læs en bog der har været på min to read liste længe. To punkter med et smæk er vel okay 😊

Readathonet vare fra 1. til 7. Januar 2015

  

Sider læst idag: 60

Sider læst i alt: 60

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “New years readathon #1

Skriv et svar

