Posted in Boganmeldelse, Fantasy, Forlag, Genre, Høst & Søn, Pipaluk

Tempus Fugit

Titel: Tempus Fugit

Forfatter: Kenneth Bøgh Andersen

Forlag: Høst & Søn

Udgivet: 2014

Sider: 76

Bedømmelse: 2/5

Handling: 

Victor er en dreng uden mange venner og han tager heller i en hytte i skoven, end at fortælle sin mor sandheden om at han ikke er hos den ven han siger han er. I hytten finder han et ur, som kan spole tiden tilbage. Det får han en masse gavn af, men han finder ud af at der er en hage ved denne tilbage spoling af tid. Vil han tage den koncekvens det har eller finder han en vej uden om det?

Min mening:

Det er en mega svær bog at bedømme, hvis du spørger mig. Den er ligesom både okay god med det dybere budskab, men også lidt irriterende i sine mange gentagelser. Det virker på en eller anden måde helt forkert at gentage det hele så mange gange, men også rigtig nok i følge historien. Han skal mange gange frem og tilbage for at løse hans problemer med skolen og privatlivet. 

Slutning vil jeg selvfølgelig ikke afslører. Det ville være synd, men jeg kan sige så meget at jeg faktisk ikke rigtig forstår den helt. Derfor har bogen kun fået to hjerter. Det er ikke fordi den er dårligt skrevet, men jeg er mere forvirret end jeg ønsker at være ved slutningen af en bog.

😔

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Tempus Fugit

Skriv et svar

