Posted in Årsopdatering

Året der gik 2015

Så gik det år. Det er altså helt vildt, som tiden er gået stærkt. Jeg kan næsten ikke følge med og samtidig kan jeg slet ikke vente med at tage hul på et nyt år og et nyt liv, som distance kæreste. Det er underligt, men kærestens ønske uddannelse skal han da ikke gå glip af og vi kan sagtens klare at være væk fra hinanden i lange perioder af gangen – håber jeg. Det bliver spændende, men også hårdt. Nå, men dette år er nu ved vejs ende og hold da lige op hvor er der sket meget i mit liv, både bogligt og udenfor bogverden.

Jeg har fået en instagram profil og en bogblog (den her blog :)). Jeg havde aldrig troet at jeg faktisk skulle komme på instagram. Det er jo endnu et socialt medie 😀 men det er jo gået rigtig fint. Jeg svinger lidt mellem 79 og 83 følgere, men sådan er det jo. Jeg er glad for hver og en af dem. Jeg glædes ved at dele bøger med andre, tale om bøger og bare nørde totalt 😀 Jeg glæder mig meget til at bruge hele næste år på at dele endnu flere oplevelser med jer 😀

Læste bøger: 69 (Målet var 30)

Læste sider: 13.000 (Målet var 10.000)

Bedste bog:

Det er en meget svær bedømmelse. Der har været så mange fede bøger igennem det her år, men der er stadig en som jeg hælder mere til end de andre, så det er nok den der bliver valgt som den bedste bog, men hvor er det dog svært. Her er de bøger jeg holdt allermest af i år 2015

Hunger Games #1 – Dødspillet

Nøglens Vogtere #1 – Den gyldne nøgle

Min grønlandske ungdom

Brødrende Løvehjerte

Lysets kvinder #1 – Helbrederen

Søvn og Torne

Hvis jeg skal længere ned i antal, hvilket jeg havde tænkt mig, så bliver det Hungergames #1 og Lysets Kvinder #1 der kommer helt i top. De er simpelthen så gode, at det er svært at vælge i mellem dem. Jeg var opslugt af dem begge to og fløj igennem dem, sådan ret hurtigt. Der er dog en der sidder lidt mere i mig end den anden, så Hunger Games kommer til at være årets bedste bog med Lysets Kvinder lige i rumpen.

Værste bog:

Her tænker jeg at Linse Kesslers bog sagtens kunne få en plads. Ikke at den er dårligt skrevet eller sådan noget, men hendes attitude bryder jeg mig bare slet ikke om. Jeg kan slet ikke døje den måde hun er på. Hendes bog er super godt beskrevet og er man fan af hende, så er det bestemt et must read 😊

Vi ses næste år 😀 

Godt nytår venner, familie og bogelskere 💕🎉

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

