Posted in Boganmeldelse, Du er helten, Forlag, Genre, Høst & Søn, Pipaluk

Den sidste dag?

 
Titel: Den sidste dag? Valget er dit

Forfatter: Kenneth Bøgh Andersen

Sider: 80

Udgivet: 2010

Forlag: Høst & Søn

Bedømmelse: 3/5

Handling:

Bogen handler om dig i mandelig form. Du har en helt almindelig dag, i dit helt almindelige liv og undervejs skal du træffe nogle valg, som får betydning for din dag. Nogle valg dør du af og andre føre til nye valg. Kommer du igennem levende?

Min mening:

Jeg elsker disse du bestemmer bøger. Jeg har både læst sværd og trolddom, en historie i en Anders And bog og nu denne her om mit liv som mand 😂 Jeg holder virkelig meget af dem, men jeg ville ønske at den havde lidt mere dybde, selvom jeg godt ved at det ikke er nemt at få ned i en bog med så mange valg 😊

Jeg døde seks eller syv gange (hvis ikke flere) før det lykkedes mig at komme igennem en dag uden ulykker. Jeg blev kvalt, drabt med kniv, brækkede nakken, flækkede hjerneskallen, blev kørt ned og meget andet. Jeg er sikker på der er mange flere måder at dø på endnu, alt efter hvilket valg du tager. 

Der er nogle skønne billeder indeni bogen og den er faktisk værd at læse, selvom man dør tit 😂 Jeg havde glemt hvor meget jeg morede mig over de her vælg selv bøger, så nu må jeg vidst i gang igen med dem. Jeg kunne jo heller ikke anmelde den, hvis jeg ikke var kommet helt igennem bogen, så det skulle da prøves 😊

Kender du flere af disse bøger, så skriv endelig hvilke jeg skulle tage at læse?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “Den sidste dag?

Skriv et svar

