Posted in Anmelder eksemplar, Boganmeldelse, Forlag, Genre, Novelle, Ordlaboratoriet, Pipaluk

Nytårsønsket

 Denne bog er givet til mig som et anmelder eksemplar. Min mening er ikke påvirket af hverken forfatteren eller andres mening, den er helt min egen 😊

Titel: Nytårsønsket

Forfatter: Anja Christensen

Udgivet: 3. December 2014

Sider: 40

Forlag: Ordlaboratoriet

Bedømmelse: 4/5

Handling:

Matt og nogle af hans venner skal i sommerhus, for at fejre nytårsaften. Matts assistent har arrangeret det hele, for det er hun bare super god til. Hun skal en tur til Paris for at fejre nytåret, men på vejen derhen forsvinder hun. Den vilde jagt går ind på hende og Matt må finde ud af om han vil fortælle hende at han kan lide hende, som mere end bare assistent, hvis hun bliver fundet.

Min mening:

Sød romantisk vinter novelle. Anja kan virkelig beskrive smukt, så jeg ser det hele for mig og mærker varmen fra pejsen. Jeg er betaget af hendes lette sprog, som er både dybt og fyldt med gode billeder. Jeg får lyst til varm kakao og skumfiduser, når jeg læser hendes bog. 

Jeg er ikke til de over romantiske bøger, men her er en forfatter som både kan skrive romantisk, men også nede på jorden og realitistisk. Det bliver på ingen måde for meget 😊 Historien er super godt fortalt og jeg glæder mig super meget til at læse endnu flere af hendes bøger.

Jeg elsker at hun i de to noveller (kort romaner) jeg har læst indtil nu, har indlagt et twist, så det ikke bare er lige ud af landevejen og nemt. Jeg er super begejstret for denne bog. Elsker den måde hun skriver på. Mangler du at finde en ny forfatter til næste år, så tag og læs en af Anja Christensens bøger. 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

