Posted in Nye bøger

Julegaver / Christmasgift

English version below

Jeg har haft en god jul og da jeg ikke ønskede mig noget andet end bøger, så fik jeg selvfølgelig heller ikke noget andet 😍 Jeg er så glad for alle mine gaver og var  ved at gå helt ud af mit gode skind af glæde over mængden af bøger. Derudover var der ikke en eneste genganger, så ingen byttestress i år. 

Det blev til ti bøger, hvilket jeg syntes er vildt mange. Det er jo fantastisk, så mange bøger jeg kunne få på en dag. Ni af dem er givet som julegaver og en har jeg vundet fra plusbogs instagram side. Jeg er så lykkelig for hver og en af dem. 

Hunger games – oprør

Hunger games – Løbeild

Hungergames – Dødsspillet

Livets opskrift

Maze runner – Labyrinten

Forbandet yngel

Det syvende barn

Hvis barn…

Det gode i dig

Harry potter og de vise sten (illustreret)

Glæder mig til at læse dem alle sammen. Jeg har læst den ene af dem, nemlig Hunger Games – Dødspillet og har også anmeldt den her på bloggen. Find anmeldelsen her. Glæder mig så meget til at kunne gå i gang med resten af bøgerne og anmelde dem og vise skønne billeder på instagram. Jeg glæder mig også til at se hvad I andre skal læse næste år 😊

Hvis du gik glip af mine læsemål for 2016, så læs indlægget her. Har du nogle læsemål?

—–

I had a good christmas with my family and all I wanted for christmas was…. 💕 BOOKS 💕 And that was all I got 😍 I am so happy 📚 This is the books I got this year.

All books in danish, but I translate the ones that have a english titel to 😊

Hunger games 1

Hunger games 2

Hunger games 3

The kindness of your nature

Hvis barn…

Harry Potter 1 (illustrated)

Det syvende barn

Forbandet yngel

Maze runner 1

Livets opskrift

What are you looking forward to read in 2016?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

