Posted in #bogudfordring2016, Læsemål

Læsemål 2016 #1

Eftersom jeg ikke var særlig god til, at nå mine læsemål i 2015, udover dem der var lidt mere uspecifikke, som at læse 30 bøger og at læse 10.000 sider, så har jeg valgt at lave en kæmpe udfordring til mig selv. Dog på den lidt uspecificeret måde. Jeg skriver ikke hvilke bøger jeg skal læse, men mere noget specifikt om bogen, så vælger jeg selv titlen. Okay det lød lidt kringlet, men jeg håber du forstår, når du ser hvilke udfordringer jeg skriver nedenunder her. Jeg har valgt at der både er udfordringer til at læse og til billeder på instagram. Jeg kan nemlig godt lide, at der er lidt af hvert, så jeg ikke går helt i baglås 🙂

Bloggen

Herunder vil jeg lave alle de udfordringer jeg har til mig til, som handler om at læse bøger.

Læs en bog på over 500 sider

Læs en bog med et lilla cover

Læs en digtsamling

Læs en bog med z, x, æ, ø eller å i titlen

Læs en bog fra 2016

Læs en graphic novel

Læs en bog af en forfatter du ikke kender

Læs den sidste indkøbt bog

Læs en bog med ansigt på

Læs en bog fra din barndom

Læs en hel serie

Læs en illustreret bog

Læs første bog i en serie, som du ikke har læst før

Læs en bog med mindst fire ord i titlen

Læs næste bog i en serie du er begyndt på

Læs en bog på engelsk

Læs en bog med dyr i handlingen

Læs en bog hvor forfatteren og titlen har samme forbogstav

Læs en bog med farvede bogstaver på coveret

Læs en bog med farvede sider

Instagram

Herunder kommer så de udfordringer der er til Instagram. De kommer under hashtagget #bogudfordring2016.

Vis din tykkeste bog

Vis din smukkeste bog

Vis en regnbue lavet af bøger

Vis en samlet serie

Vis alle dine røde bøger

Vis din ynglings forfatter

Vis din længste serie

Vis din mindste bog

En lille ekstra udfordring til mig selv er at udfylde alle bogstaverne i min boganmeldelses liste. Med det mener jeg at have læst en forfatter med hvert af de bogstaver jeg mangler. Bogstaverne skal være i deres efternavn, så det bliver forhåbentligt ikke alt for svært eller må jeg jo være lidt mere grundig i min søgen 😀 De bogstaver jeg mangler er H, I, J, N, Q, U, X, Y, Z, Æ og Å. Jeg tænker at z, x, æ og å bliver sværest, men nu må jeg se. Denne udfordring må godt kombineres med nogle af de andre, som bloggen skal lave 😀

 

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Læsemål 2016 #1

Skriv et svar

