Posted in Privat

Glædelig jul og godt nytår

Jeg vil bare lige ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul. Jeg håber, at I kommer til at få en masse boglige pakker i år og at I skal være sammen med de mennesker I holder aller mest af. Jeg skal være sammen med min elskede svigerfamilie til jul, så det skal nok blive hyggeligt. Jeg glæder mig meget til at uddele de gaver vi har købt i år, for jeg tror på at de vil bringe en masse glæde 🙂 Jeg håber på en enkelt eller to boglige gaver (flere hvis jeg er super heldig) 🙂

Jeg glæder mig til at skrive det sidste indlæg i år, som er en opsummering af alt det jeg har læst. Det skal nok blive rigtig godt. jeg kårer også årets bog. Der bliver masser at se på i det nye år, så jeg glæder mig meget til at komme i gang med næste års bøger 😀 Hvis du har noget du syntes jeg bare må læse i det nye år, så er du velkommen til at skrive en kommentar under indlægget. Jeg er altid med på en god anbefaling.

Vi ses snart igen

/Pipalukbooks

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

