Posted in Konkurrencer

Giveaway #1 – vinderen

Lidt forsinket er nu vinderen af min giveaway. Jeg fik kæresten til at trække en vinder, efter jeg havde skrevet de fire navne ned på hver deres stykke papir. Han er altid med på at trække en vinder til en bog. Så her er vinderen.  

Mange gange tillykke med din nye bog. Det er dejligt at du ville være med i denne giveaway. Også tak til jer andre, som deltog 😊 Det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det her 😊 

Kig tilbage i Januar måned, der regner jeg med at der kommer en giveaway af en helt ny bog 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

