Posted in Konkurrencer

Giveaway #1 – Den sorte Paraply

Jeg har valgt at lave en hurtigt giveaway, fordi jeg nu har fået flyttet mine møbler til min nye lejlighed og fordi december bare er så dejlig 😀 Jeg elsker December, så hvorfor ikke fejre det med en godt bog til en af de mange søde bogelskere der er her i Danmark. Er der noget bedre end få en gave efter til jul? 😀 Bare gaver generelt 🙂 Der er ikke mange regler i denne giveaway, kun en enkelt lille en regel, som jeg kommer tilbage til lige om lidt. Hvis I har lyst til at følge mig her på bloggen eller på instagram.

  

Hvad kan du vinde?: Lene Dybdahls “Den sorte Paraply”

Hvad skal du gøre?: Skriv en kommentar under dette indlæg og svar på to simple ting. 

  1. Hvis jeg kun skal læse en bog næste år, hvilken ville du så anbefale?
  2. Hvilken bog var den første jeg lagde på Instagram?
  3. Husk at skrive din email, så jeg skrive til dig hvis du vinder 😀

Hvornår trækkes vinderen? Jeg trækker en vinder torsdag d. 17. ca. klokken 10. Herefter kommer det på bloggen og instagram, samt vinderen for direkte besked 😀

Jeg håber i har lyst til at være med 😀

 

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

8 thoughts on “Giveaway #1 – Den sorte Paraply

    1. Hej Luna
      Jeg har hørt så meget godt som Spektrum serien, så det kunne da godt være at jeg skulle prøve og læse den. Den er jo også smuk udenpå. Det falder jeg altid for.

      Like

  1. Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen! 🙂 jeg følger dig allerede på instagram (@readingraindrops)

    1. Det er et vildt svært spørgsmål – jeg tror, at jeg vil anbefale en af Harry Potter bøgerne. Dem bliver jeg nemlig aldrig selv træt af, så det ville være en sikker vinder, hvis man kun måtte læse en enkelt bog om året 😉
    2. Det første bogbillede på din instagram er af “Søvn og Torne” af Neil Gaiman.

    3. Min email er karinalindxd@hotmail.com 🙂

    Like

    1. Hej Karina
      Hvor er det bare en god ide med Harry Potter. Den er så god og jeg håber at få den illustrerede i julegave 😊

      Like

  2. Skøn konkurrence 🙂

    Sikke svært kun at anbefale en bog. Men hvis jeg skal tage den bedste jeg har læst i år, så er det Profetiens kald af Mette Bundgaard. Den handler om en prins fra en fjern galakse som er blevet spået at blive gift med en pige fra jorden. Så han rejser hertil for at vinde hendes hjerte, men det går ikke så let som han tror for hun synes virkelig han er en nar. Det er en meget spændende, sjov og sød historie 🙂

    Den første bog du lagde på instagram var “Søvn og trone.”

    E-mail: jette852001@gmail.com

    Glædelig jul 🙂

    Like

    1. Hej Jette
      Tak for foreslaget til en bog. Den lyder faktisk ret spændende. Det er altid spændende med historier der ikke helt går som hovedpersonen vil have det.
      Knus Pipaluk

      Like

  3. Det er godt nok svært at vælge, hvis du kun måtte læse EN bog næste år, for der er godt nok mange helt fantastiske bøger at vælge i mellem! Men så ville jeg nok anbefale “Øen” af Victoria Hislop. Den er godt nok god og en stærk fortælling ☺

    Søvn og trone var den første bog du lagde på instagram..

    Min mail er Sarah.m.petersen@live.dk – det kunne godt nok være skønt med en tidlig julegave og noget nyt læsestof 😄 Rigtig god jul! 🎄🎅

    Like

Skriv et svar

