Posted in Månedsopdatering

Månedsopdatering #1: November 2015

Så er november gået og hold da op hvor er det gået stærkt. Jeg har jo næsten ikke nået af opfatte at det var november før måneden var forbi, men det er også fedt, for så er det december og jeg elsker december. Jeg skal også være med i en udfordring i december, så det bliver fedt. Det glæder jeg mig til. I kan se mere om næste måneds udfordring på linket ovenover. Tilbage til November, som har været en god effektiv måned på det boglige område. Der er virkelig blevet læst igennem denne måned.

   


 Læste bøger: 12

Lysets kvinder #1 – Helbrederen

Linse – jeg gør hvad jeg vil af Linse Kessler

Ikke flere mord af Maria Lang

Mordet på landsbykirkegården af Maria lang

Den forkerte side af bordet af Maiken Svendsen

Julemanden privat af Peter gaymann

Juleønsket af Kenneth Bøgh Andersen

In my darkest hour af Eva Lucia

Stressfri – 3 enkle trin af Anja Christensen

Den lange rejse #1 af Jørn Riel

Den lange rejse #2 af Jørn Riel

Drabschefen af Stine Bolther

Det har været en god læsemæssig måned med så mange bøger. Men I starten var det slet ikke nemt. Jeg kunne simpelthen ikke komme i gang med de bøger jeg havde sat mig for at læse. Det hjalp da jeg kom igennem Linse bogen, så gik det dælme stærkt. Havde ikke læst meget i midten af måneden, men fik så fat i nogle lydbøger, små bøger og så gik det meget bedre 😊

Læste sider: 2034 sider 😳☺️

Den bedste bog: Helbrederen

Mest skuffende bog: Linse – Jeg gør hvad jeg vil

Den største overraskelse: Ikke flere mord

Hvad fik du læst denne måned? Jeg glæder mig til at læse meget mere i december måned 😊

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

