Posted in Min bogreol

Min bogreol #2 -Alle bøgerne

Idag har jeg brugt en del tid på at ordne mit lille værelse, hvor jeg og mine bøger bor. Jeg har også en større lejlighed i forlængelse af værelset, men det er her inde i værelset jeg bor mest. Jeg elsker mit lille værelse, hvor jeg kan være i fred for larmende tv, gæster og hvad der nu ellers kan være. Her hygger jeg mig, sover og læser 😊 Idag skulle der ryddes lidt op og flyttes rundt så alle mine bøger kunne være der.


Det her er mit værelse før og efter jeg ryddet op. Det er så meget mere hyggeligt nu og meget farverigt og julet. Det er ikke helt til at se på billederne, men der er masser af julepynt oppe 😊

Her er biografierne, ja jeg ved godt at det ikke er dem alle sammen der er biografier, men der er nogen af dem der er og det var det der var hele meningen. De skal stå sammen 😀 Jeg har bare ikke så mange af dem endnu 😀 Her står både en bog om Jonathan Motzfeldt og en om Griffenfeldt 😀 Det er nogle skønne bøger, som alle handler om min slægt 🙂
Her er min krimi hylde, dog også med nogle ikke krimier på hylden. Både Nini Schulmanns Drengen der holdt op med at græde og Sara Blædels De glemte piger er to af mine ynglings bøger. Jeg holder meget af den stil der er i bøgerne og de blev læst ret hurtigt 😀  Her er skrøner og fantasy hylden, igen er der kravlet nogle udenfor kategori med, men sådan er det jo, når man ikke har så mange bøger. Jeg syntes det er meget svært at kategorisere bøger. Mange hedder bare romaner, men det mener jeg ikke de alle sammen kan være. Jeg kalder fantasy for eventyr her på bloggen, fordi det er meget nemmere for mig 😀 Her står en del Jørn Riel, som jeg holder meget af, især Mine fædres hus er jeg helt vild med 😀
Sidste hylde er min rigtig eventyr hylde. Her er Snøvsen, som er min barndoms eventyr, H. C. Andersen er bare så skønt at læse og jeg elsker at genopleve den gamle magi og de tre sidste bøger har jeg endnu ikke læst, men jeg glæder mig rigtig meget til det 😀 Til sidst er der bare mine notes bøger og en bog med lister over ens liv 🙂

Hvordan sortere du dine reoler?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

