Posted in Bogkærlighed, Forlag, Hovedland, Jul, Roman

Julemanden helt privat – fremvisning


Jeg er allerede gået i gang med julebøgerne og jeg nyder lige nu denne julebog, som er illustreret med de skønneste billeder og det har jeg bare så meget lyst til at vise jer lige nu og her. Det er simpelthen så vidunderligt, når forfatteren har valgt at illustrere en bog med så lækre billeder. Det sker mere og mere, hvilket gør mig helt blød om hjertet. Jeg elsker billeder i bøger, lige meget om det små billeder, billeder af dokumenter eller tegninger – det giver liv til bogen at der er noget at se på også.

Se her neden under hvor mange skønne billeder der er i bogen. Det her er kun meget få af billederne, da der jo også skalvære lidt overraskelse i bogen. Det er super fedt, at se at der bliver gjort så meget ud af bøger 😀
  
  

Læs bogen for, at se mere til disse skønne billeder, men også at finde ud af hvorfor julemanden har en pistol med sig. Jeg er cirka halvvejs i bogen, men jeg holder allerede meget af dens skøre påfund. Det hele er set fra en elgs synspunkt. Det er altså bare så sjovt. Der kommer snart en anmeldelse af bogen 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

