Posted in Læsemål

Læsemål 2015 #5

Der kommer lige en lille hurtigt opdatering på læseliten. Det er ikke helt så nemt som jeg lige troede at få læst alle de bøger jeg gerne vil, da der kommer andre spændende bøger ind i mellem, som jeg også gerne lige vil læse. Det er skisme noget værre noget, men jeg gør hvad jeg kan med at få læst alle dem jeg kan fra listen også. Næste år bliver mit læsemål noget anderledes stillet op, men det kommer I til at hører mere om i December måned.

Jeg har måtte droppe endnu en bog på listen her, fordi jeg ikke kunne læse den. Kidnappet er simpelthen bare for hård at komme igennem, så jeg har besluttet – halvvejs igennem den, at det er okay at den ikke bliver læst. Jeg gider ikke beskæftige mig med bøger der er så svære at læse og bare gør mig deprimeret at læse. Derfor er den nu også streget på listen.

Tilgengæld har jeg fået læst en bog på listen, som jeg også har noteret. Linse – jeg gør hvad jeg vil er læst og anmeldt her på bloggen.

Nynnes dagbog – Læst Oktober

Nynnes dagbog 2

Nynnes dagbog 3

Nynnes dagbog 4

The Witness Wore Red

The man who forgot his wife

The little old lady who broke all the rules

Hævn og diamanter 1 – Læst Oktober

Hævn og diamanter 2

Nøglens vogtere 3 – Læst Oktober

Den sorte paraply – Læst Oktober

Kidnappet i islamisternes fangehul

I Am having so much fun here without you

Linse – jeg gør hvad jeg vil – Læst i November

Retsmedicineren: Mit liv med døden som ledlager

Drabschefen – Læst I Oktober

Tvangsindlæggelsen

Mission: Drømmeprinsen – Læst i Oktober

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

