Posted in Min bogreol

Min bogreol #1 – ulæste bøger

Hold da op, så fandt jeg lige ud af hvor mange bøger jeg har liggende i min bogreol, uden at have læst dem. Det er altså helt vildt, så mange der er kommet ril. Fakatisk er der langt færre læste bøger end ulæste 😳 Ups 😂  

Jeg har ikke så mange bøger endnu, men det er jo helt vildt, så mange ulæste der er. Har I også mange ulæste bøger i jeres reoler?

Nogle af de ulæste står på min to read liste for i år, men om jeg når at læse dem det ved jeg ikke endnu. Er lidt bagud i min læse liste, men pludselig springer det helt ud af skala og så får jeg læst rigtig meget.

Jeg elsker bøger, så jeg fylder gerne lidt flere bøgee ind i mit liv 💕

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

